مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد

با حکم منصوری؛

مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در حکمی مسیول امور زنان و خانواده این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری انین، مهدی منصوری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در حکمی طاهره حدادی را به مدت دو سال به عنوان مسیول امور زنان و خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

در این حکم خطاب به حدادی آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان منصوب می شوید، انتظار می رود با بهره گیری از سرمایه انسانی بانوان دانشگاهی اعم از هییت علمی، کارکنان و دانشجویان و در تعامل سازنده با دیگر معاونت ها و بخش های دانشگاه در راستای اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و بیانیه ارزشمند تعلیم و تربیت اجتماعی ریاست عالی دانشگاه با محور تحکیم خانواده اهتمام ورزید.

در ادامه حکم عنوان شده است: در این راستا اقداماتی شامل تشکیل شورای راهبردی زنان و خانواده استان سمنان، حضور موثر در جلسات شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، پیگیری اجرای سیاست ها و برنامه های کلان دانشگاه در حوزه زنان و خانواده، ارایه طرح ها و پیشنهاد های کارآمد به شورای استان سمنان در حوزه زنان و خانواده براساس شرایط بومی در اولویت امور قرار دارد.

ارایه و پیگیری ایده ها در حوزه توانمندسازی بانوان دانشگاهی استان سمنان با محور تحکیم خانواده و ارتقای نقش و جایگاه آن در خانواده و در محیط دانشگاه و ایجاد شبکه کارآمد از بانوان دانشگاهی برای ایجاد زمینه برای حضور موثر در عرصه های علمی، فرهنگی و اجرایی از سر فصل های مورد تاکید در این حکم است.

به گزارش انین؛ طاهره حدادی دارای مدرک دکتری تخصصی در گرایش آنالیز رشته ریاضی محض و عضو هییت علمی گروه علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان است.

مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه