آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرپردنجان

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرپردنجان

خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن شهر پُردنجان شهرستان فارسان در زمینی به مساحت یک هکتار انجام می‌شود.

وی  افزود: در این طرح قرار است ۳۴ قطعه ۱۸۰ متری در قالب گروه‌های ساخت سه نفره و با همکاری و همراهی بانک‌های عامل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با شهرداری آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر پردنجان انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری سهمیه چهار ساله نهضت ملی مسکن در این استان را ۵۷ هزار و ۱۲۹ واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲۵هزار و ۲۴۳ واحد حمایت، ۱۰ هزار و ۲۳۳ واحد خودمالک، هفت‌هزار و ۶۷۴ واحد بازآفرینی و ۱۴ هزار واحد روستایی است.

به گفته وی : از این شمار تاکنون عملیات اجرایی ۴۲هزار و ۶۶۷ واحد مسکونی درچهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

گفتنی است ،در طرح نهضت ملی مسکن ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شد که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

استان چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که در ۴۳ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.

شهر پُردنجان در پنج کیلومتری شهرستان فارسان و ۳۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری است.

46

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرپردنجان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرپردنجان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرپردنجان"، کلیک کنید.