آغاز محدودیت عبور و مرور کامیون‌ها در مسیر تردد زائران اربعین

آغاز محدودیت عبور و مرور کامیون‌ها در مسیر تردد زائران اربعین

آفتاب‌‌نیوز :

 هرساله به‌منظور تسهیل در روند عبور و مرور زائران اربعین حسینی در مسیر‌های منتهی به مرز محدودیت‌های ترافیکی برای تردد برخی از کامیون‌ها اجرا می‌شود.

سرهنگ عبدالحسین زارع رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه دراین‌خصوص اظهار کرد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور از محور اسلام‌آبادغرب به پلدختر ممنوع هست.

وی افزود: مسیر جایگزین به سمت ایلام محور اسلام‌آبادغرب – قلاجه و به سمت لرستان و خوزستان محور کرمانشاه – هرسین – نورآباد تعیین شده است.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور از محور اسلام‌آبادغرب به قصرشیرین ممنوع بوده و جاده اسلام‌آبادغرب – گیلانغرب – قصرشیرین به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

حرکت کامیون‌های ترانزیتی از قصرشیرین به سرپل‌ذهاب ممنوع هست

وی همچنین تردد کلیه کامیون‌های ترانزیتی مرز پرویزخان را از محور قصرشیرین – گیلانغرب – اسلام‌آبادغرب عنوان کرد و گفت: حرکت آن‌ها از قصرشیرین به سرپل‌ذهاب ممنوع هست.

سرهنگ زارع اضافه کرد: علاوه بر ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت‌هایی نیز برای انواع تریلر و کامیون و کامیونت حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی به‌صورت روزانه و مقطعی اعمال خواهد شد.

وی در پایان گفت: در طول طرح اربعین رانندگان می‌توانند از طریق وبگاه www.rahvar۱۲۰ و وبگاه www.۱۴۱.ir و شماره‌تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آخرین وضعیت راه‌ها و اطلاعات ترافیکی مطلع گردند.

آغاز محدودیت عبور و مرور کامیون‌ها در مسیر تردد زائران اربعین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز محدودیت عبور و مرور کامیون‌ها در مسیر تردد زائران اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز محدودیت عبور و مرور کامیون‌ها در مسیر تردد زائران اربعین"، کلیک کنید.