اتصال 1200 روستای بالای بیست خانوار سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت 

اتصال 1200 روستای بالای بیست خانوار سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت 

با حضور سرپرست قوه مجریه و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 1261 امین روستای بالای بیست خانوار استان سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم به شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت متصل شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری انین، در آیین افتتاح پروژه های ارتباطی استان سیستان بلوچستان با حضور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 1261 روستای بالای بیست خانوار و 500 روستای زیر بیست خانوار این استان به شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با اعتباری بیش از دو هزار میلیارد تومان، 1261 روستای بالای 20 خانوار و 500 روستای زیر 20 خانوار و در مجموع 1761 روستا استان به شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت متصل شده اند.

برای اتصال این روستا ها بیش از 900 کیلومتر فیبرکشی صورت گرفته و بیش از 150 کیلومتر جاده دسترسی (برای نصب سایت ها در ارتفاعات) و 70 کیلومتر شبکه برق احداث شده است.

حدود 300 روستای بالای بیست خانوار در استان سیستان و بلوچستان باقی مانده است که هنوز فاقد شبکه ارتباطی پرسرعت و پایدار هستند که ظرف شش ماه آینده بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این روستا ها نیز به شبکه ارتباطی متصل خواهند شد.

با اتصال این روستا ها درصد روستا های بالای 20 خانوار متصل شده استان سیستان و بلوچستان به شبکه ارتباطی از 58 درصد در ابتدای دولت سیزدهم به 90 درصد در خرداد ماه 1403 رسید.

اتصال 1200 روستای بالای بیست خانوار سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتصال 1200 روستای بالای بیست خانوار سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتصال 1200 روستای بالای بیست خانوار سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت "، کلیک کنید.