اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک خطابی به مدال برنز رسیدند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک خطابی به مدال برنز رسیدند - خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری انین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت ) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد.

در وزن 92+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارایه مبارزه ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن 54 کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن 86 کیلوگرم، امیررضا ملک خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه نهایی رده سنی امید برگزار می شود و در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن 86 کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن 92+ کیلوگرم، رضا خلیل زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک خطابی به مدال برنز رسیدند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک خطابی به مدال برنز رسیدند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک خطابی به مدال برنز رسیدند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.