انتخاب درست اسپرسو ساز فیلیپس و نحوه خرید آن

بررسی انتخاب درست اسپرسو ساز فیلیپس و نحوه خرید انواع آن

تمام افرادی که علاقه مند به اسپرسو و یا قهوه هستند، یک دستگاه اسپرسو ساز در منزل خود دارند. یکی از برندهای بسیار معتبر در این زمینه، اسپرسو‌ ساز فیلیپس است که طرفداران فراوانی نیز دارد. این دستگاه با استفاده از تجهیزات خود، یک قهوه بسیار خوش عطر و لذیذ را درست می‌کند. دستگاه اسپرسو سازهای فیلیپس، دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در مدل‌ها و انواع گوناگون طراحی و ساخته شده‌اند. در هنگام انتخاب این محصول، باید با راهنمای خرید انواع اسپرسو ساز فیلیپس به طور کامل آشنا باشید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. در این محتوا قصد داریم به تمامی این موضوعات بپردازیم.

انتخاب درست اسپرسو ساز فیلیپس و نحوه خرید آن

انواع گوناگون اسپرسو سازهای فیلیپس و نحوه عملکرد آن‌ها

اسپرسو ساز فیلیپس، یکی از دستگاه‌های بسیار پرطرفدار در میان مردم می‌باشد. این دستگاه اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP4446 تمام اتوماتیک دارای تجهیزاتی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک قهوه بسیار لذیذ را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع این دستگاه برای آماده سازی قهوه، آب را پس از به جوش رسیدن از دانه‌های قهوه که آسیاب شده است عبور می‌دهد و یک شات قهوه لذیذ آماده می‌کند. البته این دستگاه، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. شما می‌توانید از این اسپرسو ساز، برای آماده سازی کاپوچینو، لاته و غیره نیز استفاده کنید.

فیلیپس، یکی از برندهای شناخته شده در جهان می‌باشد و محصولاتی که با این برند به بازار عرضه می‌شوند، از امکانات و تجهیزات بسیار کاملی برخوردار می‌باشند. این دستگاه دارای انواع گوناگونی است و مشخصه تمام اسپرسو سازهای فیلیپس، وجود مخزن شیر و آسیاب کن قهوه می‌باشد. قدرت تمام این دستگاه‌ها، 1500 وات و وزن تقریبی آن‌ها بین 7 تا 8 کیلوگرم است. شرکت فیلیپس، با توجه به طرفداران و محبوبیتی که بین خریداران دارد، محصولات متنوعی از اسپرسو ساز را تولید کرده است که در ادامه به هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

اسپرسو ساز فیلیپس دستی

اسپرسو ساز فیلیپس دستی، یکی از انواع گوناگون اسپرسو سازها می‌باشد و به گونه‌ای طراحی شده است که تنها با فشار دست کار می‌کند. قطعات و تجهیزات این دستگاه، به راحتی و آسانی از یکدیگر جدا شده و قابل شستشو می‌باشند.

اسپرسو ساز اتوماتیک فیلیپس

اسپرسو ساز فیلیپس اتوماتیک، نوع دوم این دستگاه‌ها می‌باشند و همان‌طور که مشخص است به صورت اتومات کار می‌کند. این اسپرسو ساز، در کم‌ترین زمان ممکن بهترین قهوه را آماده می‌کند. این دستگاه، دانه‌های قهوه را آسیاب کرده و سپس با استفاده از آب جوش یک قهوه بی‌نظیر را به شما تحویل می‌دهد. 

اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک فیلیپس

یکی دیگر از انواع این دستگاه‌های پرطرفدار، دستگاه اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک فیلیپس مدل EP2220 است. این دستگاه نیز مانند اسپرسو ساز اتوماتیک می‌باشد. در این نوع اسپرسو ساز، یک نکته وجود دارد و آن زمان عصاره گیری قهوه می‌باشد. این عصاره گیری، باید در زمان درست انجام شود.

اسپرسو ساز فیلیپس صنعتی

اسپرسو ساز فیلیپس صنعتی، محصول دیگر این برند معروف است. این اسپرسو ساز، برای کافی شاپ‌ها و مغازه‌ها کاربرد بسیار فراوانی دارد. این دستگاه نسبت به مدل‌های دیگر، در زمان بسیار کوتاه‌تری یک قهوه فوق العاده و بی‌نظیر آماده می‌کند. 

4 مزیت اصلی و اساسی خرید اسپرسو سازهای فیلیپس

اسپرسو ساز فیلیپس با توجه به تنوعی که دارد، از مزیت‌های بسیار زیادی نیز برخوردار می‌باشد. اولین مزیت این نوع دستگاه، طراحی و ساختار هوشمند آن است. این نوع اسپرسو ساز، دارای ابعاد بسیار مناسبی می‌باشد و در هر آشپزخانه‌ای با هر ابعاد به راحتی قرار می‌گیرد. ساختار این محصول نیز، از فلز بسیار با کیفیت ساخته شده است و بدنه بسیار مقاوم و محکمی دارد. به همین منظور از جذابیت فراوانی برخوردار است. دومین مزیت آن، سرعت بالا و کارایی بسیار مناسب آن می‌باشد. به طور کلی این اسپرسو ساز، در مدت زمان کوتاه بهترین قهوه را آماده می‌کند.

سومین مزیت اسپرسو ساز فیلیپس، نگهداری راحت و شستشوی آسان است. قطعات و تجهیزات این دستگاه، به راحتی از یکدیگر جدا می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به آسانی تمیز کرد. در نهایت چهارمین مزیت مهم این نوع دستگاه هوشمند، کیفیت بی‌نظیر و فوق العاده قهوه است. در واقع فناوری و طراحی هوشمند این دستگاه، به گونه‌ای است که فشار و دمای آب را به خوبی تنظیم کرده و یک عصاره قهوه دلنشین و بی‌نظیر را آماده می‌کند. تنها لازم است که شما، تنظیمات مورد نظر خود را در این دستگاه وارد کنید.

راهنمای خرید انواع اسپرسو ساز فیلیپس

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم، با انواع گوناگون اسپرسو ساز فیلیپس آشنا شدیم. یکی از نکاتی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید، راهنمای خرید انواع اسپرسو ساز فیلیپس است. در قدم اول، باید میزان بودجه و هزینه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید مشخص شود. در قدم بعدی، باید به این نکته توجه کنید که روزانه، به چه میزان قهوه‌ای نیاز دارید. قدم سوم، فضای آشپزخانه است که البته تمام اسپرسو سازهای فیلیپس، ابعاد بسیار مناسبی دارند و در هر فضایی قرار می‌گیرند. برای خرید میتوانید بهترین مدل های از فروشگاه اینترنتی و نمایندگی فیلیپس خریداری کنید.

مرحله بعد، به گرایندر و یا آسیاب کن قهوه باید توجه شود. زیرا کارایی این قطعه در کیفیت قهوه، بسیار تاثیرگذار است. در گام بعدی، قطعات و لوازم جانبی دستگاه در نظر گرفته می‌شود. در نهایت بر اساس مراحل بیان شده، شما می‌توانید بهترین خرید را از یک فروشگاه معتبر تجربه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخاب درست اسپرسو ساز فیلیپس و نحوه خرید آن" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخاب درست اسپرسو ساز فیلیپس و نحوه خرید آن"، کلیک کنید.