انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان

انین/خوزستان سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان از انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی درمانی این دانشکده خبر داد.

دکتر نسرین علی‌نژاد در گفت‌وگو با انین اظهار کرد: چهل و نهمین عمل اهدای عضو دانشکده علوم پزشکی بهبهان سحرگاه امروز (۱۵ شهریورماه) در اتاق عمل بیمارستان آموزشی درمانی شهیدزاده بهبهان انجام شد.

وی افزود: پس از تلاش‌های تیم پزشکی درمانی و با اعلام مرگ مغزی مرحوم خنجر راغ‌نژاد ۶۱ ساله، هماهنگی‌ها و مقدمات کار اهدای عضو توسط واحد فراهم‌آوری اعضای دانشکده علوم پزشکی بهبهان آغاز و با اعلام رضایت خانواده‌ بیمار، هماهنگی لازم برای حضور تیم پزشکی اعزامی از شیراز انجام و سحرگاه امروز این عمل با موفقیت انجام شد. 

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: مرحوم راغ‌نژاد از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس بود و با اهدای عضو در پایان حیات دنیوی خود نیز به مردم درس ایثار و فداکاری آموخت. 

انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان

وی بیان کرد: شهروندان در صورت تمایل به ثبت‌نام در سامانه اهدای عضو می‌توانند کد ملی خود را به شماره ۳۴۳۲ ارسال کنند و در چند دقیقه کارت اهدای عضو برای آن‌ها صادر خواهد شد و در صورت تمایل می‌توانند از آن پرینت بگیرند. در غیر این صورت هم این کارت در فضای مجازی وجود دارد و در سامانه ملی اهدای عضو نیز ثبت شده است. 

پایان خبر انین 

انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان"، کلیک کنید.