بررسی راهکار های فناورانه برای رفع چالش های نخل خرما

بررسی راهکار های فناورانه برای رفع چالش های نخل خرما

عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: رویداد استارت آپی نخل به منظور دستیابی به راهکار های فناورانه و نوآورانه برای رفع چالش های نخل و خرما برگزار شد.

بهاره ناصری، عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری انین با اشاره به اهداف برگزاری رویداد استارت آپی نخل اظهار کرد: این رویداد در زاهدان به منظور دستیابی به راهکار های فناورانه و نوآورانه برای رفع چالش های نخل خرما برگزار شد.

وی افزود: این رویداد با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان، توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و سازمان جهاد کشاورزی استان در مرکز آموزش شهید خیابانیان با حضور علاقه مندان و صاحبان ایده برگزار شد.

عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد: ازجمله محور های این رویداد فناوری های نوین در حوزه کنترل بیماری ها و آفات، مدیریت هوشمند نخلستان ها و IOT، هوش مصنوعی و فناوری های نوین، نهاده ها (سم و کود)، فناوری های نوین و ایده های نو در حوزه فرآوری و بسته بندی و … بود.

ناصری با اشاره به اینکه تیم های برگزیده در محور های فناوری های نوین در بسته بندی و فراوری و مبارزه با آفات که از بزرگ ترین چالش های این حوزه است، ایده های نوآورانه خود را ارایه کردند، ادامه داد: پس از مراسم افتتاحیه این رویداد، جلسات مربی گری برای تیم های شرکت کننده تشکیل و سپس تیم ها آماده ارایه و در خاتمه این رویداد، ایده های تیم های شرکت کننده ارایه و در نهایت پس از داوری و با نظر هییت داوران، 3 تیم به عنوان تیم برگزیده انتخاب که از برگزیدگان با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

بررسی راهکار های فناورانه برای رفع چالش های نخل خرما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی راهکار های فناورانه برای رفع چالش های نخل خرما" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی راهکار های فناورانه برای رفع چالش های نخل خرما"، کلیک کنید.