بررسی لنز کانن Canon EF 50 mm F1.2 USM

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

لنز کانن Canon EF 50 mm F1.2 USM

و تجربیات خودم از استفاده از این لنز دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این لنزها هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

لنز پرایم EF 50mm f/1.2L USM لنز پرایم کانن با حداکثر دیافراگم f/1.2 برای استفاده در محیط های کم نور بسیار مناسب و ایده آل است و قادر است عمق میدان بسیار کم در تصویر ایجاد کند. این لنز به دلیل پوشش های خاص و ساختار نوری، انحرافات و اعوجاج های رنگی آن در حداقل سطح ممکن و مناطق خارج از فوکوس زیبا و رویایی هستند، برای استفاده روزمره بسیار ایده آل است.

فوکوس این لنز با موتور اولتراسونیک ایجاد می شود و فوکوس آن حتی در حالت اتوماتیک نیز بسیار روان و سریع ایجاد می شود. همچنین بدنه آن با روکش های ضد گرد و غبار و رطوبت پوشانده شده است.

ویژگی های اصلی لنز پرایم EF 50mm f/1.2L USM کانون

  • دیافراگم باز f/1.2

دیافراگم باز این لنز باعث می شود در نور کم عالی باشد و در عین حال کنترل عمق میدان خوبی داشته باشد.

  • پس زمینه زیبا

دیافراگم گرد این لنز زمینه بسیار زیبایی را در عکس ایجاد می کند. این لنز برای جداسازی سوژه از پس زمینه عالی است. در نتیجه برای عکاسی پرتره عالی است.

  • فوکوس خودکار سریع و بی صدا

نوع انگشتر USM (موتور اولتراسونیک) از ارتعاشات فرکانس اولتراسونیک برای فوکوس خودکار سریع و بی صدا استفاده می کند. این روند کمک می کند پردازنده سرعت بالا با الگوریتم AF ارتقا یافته است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لنز کانن Canon EF 50 mm F1.2 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لنز کانن Canon EF 50 mm F1.2 USM"، کلیک کنید.