بررسی لنز کانن Canon EF 50mm F1.4 USM

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

لنز کانن Canon EF 50mm F1.4 USM

و تجربیات خودم از استفاده از این لنز دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این لنزها هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

لنز 50 میلی‌متری f/1.4 یک لنز میان‌رده در مجموعه لنزهای کانن است که بین دو لنز 50 میلی‌متری f/1.8 و 1.2 قرار می‌گیرد.

لنزهای پرایم 50 میلی‌متری اولین بار در سال 1993 ظاهر شدند – هفت سال پس از معرفی اولین دوربین. EOS – معرفی شدند، اما ریشه آن به دوران کلاسیک عکاسی و دوربین های نگاتیو برمی گردد. این لنزها پیشنهاد بسیار خوبی برای عکاسانی است که با لنز کیت خود عکاسی می کنند و اکنون با تهیه چنین لنزی می توانند پیشرفت چشمگیری در سطح عکاسی خود داشته باشند. این لنز برای دوربین های فول فریم و همچنین دوربین های سنسور مناسب است APS-C و اعوجاج پرسپکتیو که در عکس های گرفته شده با لنزهای تله فوتو و ماکرو دیده می شود در عکس های گرفته شده با این لنز تولید نمی شود.

ساختار این عدسی از 7 عنصر در 6 گروه تشکیل شده است که دو گروه آن شیشه هایی با ضریب شکست بالا هستند. فوکوس این لنز با موتور اولتراسونیک ایجاد می شود. این لنز مایع ظاهری بسیار زیبا، طبیعی و مخملی به پس زمینه سوژه ایجاد می کند و حداکثر تفکیک سوژه را از پس زمینه فراهم می کند. تعادل رنگ این لنز نیز با مرجع توصیه شده است ISO این هم همینطور است.



ویژگی های اصلی لنزهای کانن Canon EF 50mm f/1.4 USM

  • فاصله کانونی 50 میلی متر
  • حداکثر دیافراگم f/1.4
  • فوکوس خودکار نوع میکرو USM

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لنز کانن Canon EF 50mm F1.4 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لنز کانن Canon EF 50mm F1.4 USM"، کلیک کنید.