بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما

قهوه گانودرما حاوی پودر قهوه عربیکا و عصاره قارچی به نام گانودرما می باشد. خواص قهوه های گانودرما یکی از محصولات دکتر بیز ناگفتنی است و شما با مصرف آنها به قابلیت های فوق العاده ای که دارند پی می برید. این محصول علاوه بر عطر بسیار خوش و طعم لذیذ در ترکیبات خود حاوی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد شده و از رسیدن آسیب به بافت ها و سلول های پوست جلوگیری می کنند. دسته بندی این محصول در چهار طعم مختلف، به صورت پودر قهوه های گانودرما  و بسته بندی های متفاوت در دسترس عموم مردم قرار دارند.

قهوه ی گانودرما یک ترکیب غنی شده ی قهوه با عصاره قارچ گانودرما است که بهترین نوع محصولات ترکیبی قارچ گانودرما به شمار می رود. تولید کنندگان معتقدند که قرار گرفتن قهوه در کنار گانودرما می تواند خواص شگفت انگیز آن را بیشتر کند و به جذب بهتر ترکیبات موجود در قارچ کمک کند.

چنانچه دوست دارید تا بدانید بهترین زمان مصرف دکتر بیز چه زمانی می باشد و چگونه آن را برای درمان مشکلات مختلف بدن مصرف کنیم؟ در این پست نکات جالبی در خصوص استفاده صحیح و اصولی از این محصول برای شما ذکر کرده ایم.در این ادامه با کالامال همراه باشید.

  • یکی از به روزترین و جدیدترین فرآورده های مورد استفاده در طب سنتی ایرانی قهوه گانودرما می باشد. اما این محصول که حاوی عصاره قارچ گانودرما است از سالیان سال پیش در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گرفته است و خواص بی نظیر برای بدن به همراه دارد .از این رو افرادی که قصد درمان مشکلات بدن خود با قهوه گانودرما را دارند این سوال برای شما پیش می آید که بهترین زمان برای مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است.
    قهوه گانودرما و توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد می تواند برای درمان بیماری هایی چون:
  • کبد چرب
  • چربی خون
  • کلسترول خون
  • قند خون
  • فشار خون
  • افزایش ایمنی بدن
  • درمان ریزش موه
  • ا موثر در کاهش وزن و لاغری
  • تنظیم هورمون های بدن
  • درمان ناباروری در آقایان و بانوان

و بسیاری موارد دیگر مفید باشد.

با توجه به اینهمه خواصی که دارد منطقی است.اما اگر قصد را دارید می توانید این محصولات را در سایت کالامال با بهترین قیمت تهیه کنید.

اما نحوه مصرف و زمان مصرف صحیح اصولی از موکا بیز می تواند عامل کلیدی در جهت بهره وری بیشتر از خواص آن برای بدن باشد.بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما هنگامی است که شما ناشتا باشید .در ابتدای دوره های مصرف قهوه گانودرما نیاز است تا شما به مدت 10 روز تنها یک ساشه از این محصول را مصرف کنید و اجازه دهید تا بدن شما به تدریج با آن عادت کند.

در ادامه می توانید این قهوه را دو بار در روز استفاده کنید و همانطور که گفتیم و وعده اول ناشتا و بعد دوم را می توانید بین ساعت 4 تا 6 عصر استفاده کنید.علت اینکه انواع قهوه سبب بروز بی خوابی در بدن می شوند نیاز است تا شما از مصرف قهوه گانودرما در ساعات پایانی روز خودداری نمایید. زیرا این امر می تواند موجب ابتلا به بی خوابی در بدن شما شود.این موارد در بیشتر به چشم می آیند.اگر قهوه بی خوابتان می کند می توانید از استفاده کنید.
همان طور که دیدید زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز بسیار مهم است زیرا چنانچه محصول به صورت غیر اصولی مصرف شود ،بهره وری و اثربخشی لازم و کافی جهت درمان مشکلات بدن را ندارد.
استفاده از این فرآورده می تواند برای بدن خواص بی نظیر و منحصر به فردی به همراه داشته باشد که می تواند سلامت عمومی بدن شما را به شدت افزایش دهد. همچنین قهوه گانودرما می تواند ایمنی بدن شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و سبب شود تا بدن شما در مقابل با عوامل مختلف بیماری زا ، و ویروس ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

در خصوص مصرف قهوه گانودرما و هر فراورده دیگه ای باید بدانید که چنانچه از این محصولات به طور بی رویه استفاده کنید این امر می تواند عوارضی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه قهوه یک نوشیدنی کافیین دار است می تواند باعث شود تا شما به بی خوابی ها و به طبع بی قراری مبتلا شوید.
همچنین وجود جینسینگ در قهوه فوری گانودرما سوپریم دکتر بیز انرژی بدن شما به میزان بسیار افزایش پیدا می کند و همچنین بعنوان یک نشاط آور و محرک مغزی عمل می کند. از این رو نیاز است و به دقت در خصوص استفاده از آن در ساعات پایانی روز و موارد سوء مصرف را در نظر بگیرید تا بتوانید از این محصول به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. همان طور که گفتیم قهوه گانودرما را می توانید روزانه یک ساشه به صورت ناشتا مصرف کنید و چنانچه دوست داشتید از خواص آن برای بدن بیشتر بهره مند شوید نهایتاً دو تا سه ساشه در روز کافی است و ساشه دوم را می توانید از ساعت آغازین بعد از ظهر استفاده کنید تا هنگام خواب تاثیرات آن کاهش یافته باشد و بتوانید خواب راحتی را تجربه کنید.

مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز

یکی از مهمترین سوالات مصرف کنندگان این است که مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز چقدر باید باشد؟ همانطور که پیش تر گفتیم 10 روز اول تنها یک ساشه از این محصول کافیست. اما برای 10 روز دوم می توانید روزانه دو سالشه از این محصول را مصرف کنید. در نظر داشته باشید که مقدار مصرف قهوه گانودرما به صورت بی رویه نباشد. چنانچه این محصول را به صورت بی رویه مصرف کنید قطعاً عوارض مصرف قهوه گریبانگیر شما خواهد شد.

استفاده بیش از حد از فراورده های دارای کافیین می تواند سبب بی خوابی استرس و بیقراری می شود. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه طبع قهوه گانودرما متعادل است این امر دلیل بر مصرف بی رویه آن نمی باشد. از طرفی قهوه گانودرما در روز نهایتا سه تا پنج ساشه مجاز می باشد و در نظر داشته باشید که برای بهره بری از تمامی خواص آن تنها دو ساشه در روز کافی میباشد.

این تصور غلط است که مصرف بی رویه این محصول در طول روز می تواند سرعت و قدرت درمان را بیشتر کند. به عنوان مثال شما اگر داروی چرک خشک کن را بیش از مقدار مصرف مجاز استفاده کنید سبب افزایش سرعت از بین بردن عفونت ها نمی شود. بلکه می تواند به دلیل خشک شدن فضای معده سبب یبوست شود. فرآورده های دارای کافیین نیز نباید به طور بی رویه مصرف شوند و همان طور که گفتیم مصرف بی رویه آنها در طول روز می تواند عوارضی به همراه داشته باشد.

مقالات مرتبط با قهوه گانودرما

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما چه زمانی است؟

قهوه گانودرما دکتر بیز که حاوی عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم است که از سالیان سال در چین باستان مورد استفاده طب سنتی قرار می گرفته است و در اکنون به عنوان یک نوشیدنی درمانی و آرامش بخش در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. قارچ گانودرما لوسیدوم بیشتر در مناطق آسیا و به خصوص ایران و چین می روید. به همین دلیل شرکت بازاریان ایران زمین (دکتر بیز) قهوه گانودرما را با پایین ترین قیمت و بهترین فرآوری تولید کرده و از طریق تامین کنندگان رسمی خود از جمله سایت دیجی نفیس به فروش می رساند. جهت خرید به صورت آنلاین کلیک کنید.

قبل از مصرف بهتر است بدانید که بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما چه زمانی است؟ تا بیشترین تاثیر این نوشیدنی را بر روی بدن خود ببینید. قهوه گانودرما از ترکیبات شامل؛ قهوه عربیکا، قارچ گانودرما لوسیدوم، گیاه جنسینگ و در انواع مختلف آن، افزودنی های دیگری به آن اضافه می شود. بهترین زمان استفاده قهوه گانودرما قبل از صبحانه است یعنی بهتر است آن را به صورت ناشتا میل نمایید. اما در صورتی که معده تان حساس است و خوردن قهوه را به تازگی شروع کرده اید و یا تپش قلب دارید، در ابتدا با پزشک معالج خود مشوره کنید. آنگاه قهوه گانودرما دکتر بیز را بعد از صرف دعده صبحانه میل نمایید.

مقدار مصف قهوه گانودرما در روز

در ابتدای شروع دوره ی استفاده از قهوه گانودرما، در طول مدت 10 روز، از یک ساشه استفاده کنید تا به مرور زمان بدن شما عادت کند. سپس بعد از گذشت یک دوره کوتاه مدت، می توانید به تدریج مصرف خود را به صورت اصولی و استاندارد افزایش دهید. با پشت سر گذاشتن دوره 10 روزه، می توانید مقدار مصرف قهوه را به دو بار در روز افزایش دهید و یک فنجان قهوه را قبل از صبحانه، به صورت ناشتا و فنجان دیگر را عصر میل نمایید.

از آنجایی که قهوه گانودرما همانند سایر انواع قهوه، دارای مقداری کافیین است بهتر است جهت جلوگیری از بی خوابی، نوشیدن آن را به ساعات پایانی روز موکول نکنید و در وعده های صبح، ظهر و یا عصر خود بگنجاید. اگر به قهوه ای نیاز دارید که علاوه بر خواص درمانی و گیاهی، شما را بیدار نگه دارد تا بر روی کار های شبانه خود بیشتر و بهتر متمرکز شوید، بهتر است از قهوه گانودرما سوپریم که دارای مقدار بیشتری کافیین در ترکیبات خود است، استفاده نمایید. اما اگر به دنبال قهوه گیاهی هستید که خستگی و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش بخش باشد، و در عین حال خواب شما را تحت تاثیر قرار ندهد، می توانید از هات چاکلت گانودرما دکتر بیز استفاده کنید.

از آنجایی که زمان استفاده مناسب از قهوه تاثیر متفاوتی در بدن و عملکرد آن دارد، در صورتی که به صورت غیر اصولی مصرف شود، اثر بخشی و بهره وری کافی نخواهد داشت. مصرف قهوه گانودرما به مقدار مناسب و اصولی، سلامت و ایمنی بدن را تا حد زیادی افزایش می دهد و در برابر انواع بیماری مقاوم می شود. همچنین در صورتی که به صورت بی رویه و غیر استاندارد از محصولات و نوشیدنی های کافیین دار استفاده گردد، نه تنها تاثیرات مثبتی نخواهد داشت، بلکه سبب بی خوابی، بی قراری و یا تپش قلب خواهد شد.

اگر این قهوه را با هدف لاغری و کاهش وزن میل می کنید، بهترین زمان مصرف
آن به صورت ناشتا است. اگر با هدف بیدار ماندن و به عنوان یک نوشیدنی کافیین دار برای شب زنده داری مصرف می کنید، قهوه گانودرما سوپریم را در ساعات پایانی روز آن را مصرف نمایید. همچنین اگر از عاشقان قهوه هستید و این نوشیدنی را در وعده صبحانه خود جا داده اید، خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز  را با طعم شگفت انگیز و تاثیر فوق العاده آن تجربه کنید و یک روز پر انرژی را برای خود بسازید. برای افزایش تاثیر این نوشیدنی، بهتر است نیم ساعت قبل و بعد از نوشیدن، خوراکی و نوشیدنی دیگری غیر از آب میل نکنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.