تخصیص بودجه 500 میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت های ویژه بانوان

تخصیص بودجه 500 میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت های ویژه بانوان

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: با همکاری شورای شهر تهران در سال جاری بودجه 500 میلیارد تومانی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت های ویژه بانوان و دختران اعم از شهربانو، شهردخت و بوستان ها اختصاص داده شده است.

به گزارش انین، مریم اردبیلی درباره ترویج ورزش در بین بانوان اظهار کرد: متولی ورزش در شهرداری تهران سازمان ورزش است که حدودا نیمی از فضا و زیرساخت های آن به بانوان اختصاص داده می شود.

وی در ادامه افزود: برخی زیرساخت های ویژه زنان و سوله های ورزشی الزهرا(س) که در گذشته بودند از جمله مجموعه فرصت های شهر تهران هستند. با این حال ما نیز در شهربانوها و بوستان ها فضای ویژه ورزش بانوان داریم که در حال تلاش برای توسعه آن هستیم.

تخصیص بودجه 500 میلیاردی برای توسعه و تجهیز زیرساخت های بانوان

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از مجموعه های ویژه بانوان در شهر تهران فرسوده شده بودند، اظهار کرد: ساخت این مجموعه ها در دهه 80 شروع شده است و با توجه به این امر نیاز به بهسازی و اورهال داشتند. با همکاری شورای شهر تهران در سال جاری بودجه 500 میلیاردی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت های ویژه بانوان و دختران اعم از شهربانوها، شهردخت ها و بوستان ها اختصاص داده شده است و شهروندان تا پایان سال بروز شدن این مجموعه ها را شاهد خواهند کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مریم اردبیلی در پایان تاکید کرد: با این حال شهردخت ها در اولویت قرار دارند و با توجه به اینکه سازه های جدید هستند؛ عددهای کمتری برای بهسازی می خواهند؛ اما تجهیزشان بیشتر مطرح است.  

پایان خبر انین

تخصیص بودجه 500 میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت های ویژه بانوان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخصیص بودجه 500 میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت های ویژه بانوان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخصیص بودجه 500 میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت های ویژه بانوان"، کلیک کنید.