تسلیت رییس بنیاد شهید به خانواده های چهار شهید

تسلیت رییس بنیاد شهید به خانواده های چهار شهید

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج پیر محمد کاووسی گنجین» پدر شهیدان «یونس و محمدرضا کاووسی گنجین» و صدف مطلم زاده گل مادر گرامی شهیدان «براتعلی و کتابعلی قاسمی» را تسلیت گفت.

به گزارش انین، در پیام رییس بنیادشهید و امور ایثارگران به خانواده شهیدان کاووسی گنجین آمده است:
سلام علیکم
پدران شهدای والامقام که فرزندان عزیزشان در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی به مقام شامخ شهادت نایل آمدند اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.
مرحوم «حاج پیر محمد کاووسی گنجین» پدر شهیدان معظم «یونس و محمدرضا کاووسی گنجین» پس از سالها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم. به یقین از دست دادن این سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم انگیز است.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسالت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

همچنین در پیام رییس بنیاد شهیدان به خانواده شهیدان قاسمی آمده است:
سلام علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم صدف مطلم زاده گل» مادر گرامی شهیدان معزز «براتعلی و کتابعلی قاسمی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسالت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار شهیدان قرین رحمت ربوبی گردند.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی.
پایان خبر انین

تسلیت رییس بنیاد شهید به خانواده های چهار شهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسلیت رییس بنیاد شهید به خانواده های چهار شهید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسلیت رییس بنیاد شهید به خانواده های چهار شهید"، کلیک کنید.