توسعه و قوام بخشی رشته‌های پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است

توسعه و قوام بخشی رشته‌های پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است

فرماندار ارومیه با بیان اهمیت رشته‌های پزشکی بر توسعه و قوام بخشی این رشته‌های تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری انین، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه در جلسه بررسی آخرین وضعیت دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه  با اشاره به اهمیت توسعه رشته‌های پزشکی و قوام بخشی به آنها اظهار کرد: تأسیس رشته پزشکی در این واحد دانشگاهی مطالبه چندین ساله مردم در این حوزه را پاسخ داد. آذربایجان غربی و ارومیه ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها آموزش عالی است.

وی با اشاره به وجود دانشگاه‌های معتبر در آذربایجان غربی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم این استان به عنوان یک استان طولی درباره دانشگاه آزاد اسلامی، تاسیس رشته پزشکی بود که با تلاش‌های مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و نگاه مثبت وزارت بهداشت به این مطالبه پاسخ داده شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به موقعیت خاص آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی که با ۳ کشور همسایه است، مطرح کرد: با حضور استادان حوزه علوم پزشکی در این استان و راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، گام مهمی در راستای رفع نیاز‌های مردم برداشته شده است.

عماری گفت: ضروری است اطلاع رسانی‌های شایسته‌ای از تلاش و همت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی و مسئله محور و استادان حوزه علوم پزشکی در توسعه رشته پزشکی در استان صورت گیرد.

توسعه و قوام بخشی رشته‌های پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه و قوام بخشی رشته‌های پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه و قوام بخشی رشته‌های پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است"، کلیک کنید.