خدابنده لو: دربی با گل های ایمون زاید را خوب یادم است بازی های سختی در پیش داریم+فیلم

خدابنده لو: دربی با گل های ایمون زاید را خوب یادم است بازی های سختی در پیش داریم+فیلم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: روز دربی ایمون زاید را یادم است و زمانی که بیرون از ورزشگاه آمدم، گفتند بازی 3 بر 2 شده و چون موبایل نبود باورم نمی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انین، محمد خدابنده لو پس از برتری پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم به این تیم بزرگ در ادامه راه کمک کنم. جام حذفی جام شگفتی هاست و حریف را دست کم نگرفتیم. سعی کردیم با تمام توان بازی کنیم. خدا را شکر پر گل و با یک نتیجه خوب توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره بازی با استقلال عنوان کرد: صددرصد بازی های سختی داریم. فولاد خوزستان و دیگر تیم ها خوب هستند. امیدوارم بتوانیم از این بازی های سخت با موفقیت عبور کنیم تا آخر فصل قهرمان شویم.

خدابنده لو در مورد اینکه از سوی هواداران تشویق شد، گفت:، چون خودم زمانی در بین تماشاگران پرسپولیس بودم می دانم چه حسی دارم و با تمام توان بازی می کنم تا از من راضی باشند.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد مصاحبه ای که بعد از دربی ایمون زاید در میان تماشاگران پرسپولیس انجام داد، گفت: آن روز را یادم است و زمانی که بیرون از ورزشگاه آمدم، گفتند بازی 3 بر 2 شده و چون موبایل نبود باورم نمی شد. فکر می کردم به پرسپولیس بیایم ولی نه به این زودی بیایم. امیدوارم جواب محبت های هواداران و کادرفنی را بدهم.

خدابنده لو: دربی با گل های ایمون زاید را خوب یادم است بازی های سختی در پیش داریم+فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدابنده لو: دربی با گل های ایمون زاید را خوب یادم است بازی های سختی در پیش داریم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدابنده لو: دربی با گل های ایمون زاید را خوب یادم است بازی های سختی در پیش داریم+فیلم"، کلیک کنید.