دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان ‌برگزار می‌شود

دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان ‌برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ‌جزئیات برگزاری دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش را تشریح کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری انین، ‌حجت‌الاسلام محمد خانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، گفت: نوجوانان به‌طور دائم با حجم زیادی از محتوا‌های گوناگون در فضای مجازی روبه‌رو می‌شوند و بخش عمده‌ای از زمان خود را در اختیار تولیدکنندگان محتوای مجازی می‌گذارند. ماحصل این موضوع، نوجوانانی هستند که در هویت ایرانی اسلامی خود، رنگ‌ها و رگه‌هایی از جهانی دیگر دارند.

وی افزود: با توجه به گسترش روزافزون استفاده از محصولات فرهنگی کُره‌ای از قبیل موسیقی و فیلم و به‌طور کلی ترویج سبک زندگی کُره‌ای در بین نوجوانان، لازم بود تا مربیان و معلمان مدارس نسبت به این جریان فرهنگی، اثرات و نحوه مواجهه با آن اطلاعات دقیقی کسب کنند.

به گفته وی این اداره کل با همکاری مدرسه مهنا، دوره تربیت مربی موج کُره‌ای را با مخاطب فرهنگیان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش (معلمان و مربیان مدارس دخترانه سراسر کشور) برگزار می‌کند. علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و مصاحبه، در یک دوره سه روزه در اردوگاه کشوری شهید‌باهنر شرکت خواهند کرد و در پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهی رسمی آموزش و پرورش اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره، به کانال تربیت مربی موج کُره‌ای به آیدی @koreanwave در پیام‌رسان شاد مراجعه کنند.

دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان ‌برگزار می‌شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان ‌برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوره‌ تربیت مربی موج کُره‌ای ویژه فرهنگیان ‌برگزار می‌شود"، کلیک کنید.