راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس در استان سمنان

راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری انین استان سمنان، نشست هم اندیشی و هم افزایی پیرامون موضوع راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش، سرهنگ حسین پیوندی معاون وظیفه عمومی، سرهنگ علی اصغر بصیری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی، معاونان روسای ادارات آموزش و پرورش به منظور استمرار همکاری و ارتباط دوجانبه، پنج شنبه 10 خرداد 1403 در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ابتدای سخنانش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت و همراهان گرانقدرش به بیان فضایل اخلاقی و عملکرد جهادی ایشان پرداخت و گفت: شهید رییسی اثبات کرد که بزرگترین مسایل کشور را می توان با انسجام، همدلی و وحدت به نتیجه رساند و ثابت کرد که مردم ایران، لیاقت خدمت مطلوب را دارند؛ چراکه همیشه پای کار نظام بودند و هستند و برای حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب دست از هیچ کوششی برنمی دارند و قدرشناسی خود را در مراسم تشییع شهدای خدمت به منصه ظهور گذاشتند.

وی در ادامه با بیان این که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون زحمات شهدا است، افزود: به وجود شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم و حرم، شهدای امنیت و سلامت به ویژه عرصه خدمت افتخار می کنیم که نام و یاد آن ها بر تارک تاریخ انقلاب ایران و همه ملت های آزاده می درخشد.

وزیری در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی و فرآیند اجرای آن به صورت تمام الکترونیکی برای 17 هزار و 246 دانش آموز پایه دهم تا دوازدهم در 179 حوزه استان، نظارت نامحسوس پلیس فتا را از مجاهدت های خاموش نیروی انتظامی در این زمینه برشمرد که آرامش و امنیت فضا را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس را در راستای فعالیت دانش آموزخبرنگاران خبرگزاری پانا برشمرد و تاکید کرد: باید به سمت سامانه ای شدن پیش رویم تا ارتقای رضایت عمومی مردم فراهم شود و آموزش و پرورش آمادگی همکاری تحقق این موضوع در استان را دارد.

ثبت اطلاعات وضعیت متعهدان خدمت آموزش و پرورش در سامانه وظیفه عمومی

معاون وظیفه عمومی ناجا استان سمنان ضمن قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش و تعامل و ارتباط تنگاتنگ این مجموعه با نیروی انتظامی بر استمرار ارتباط دوجانبه، تاکید و اظهار کرد: توجه به قوانین معافیت تحصیلی دانش آموزان مشمول سربازی، منعی برای ادامه تحصیل این دسته از دانش آموزان ایجاد نمی کند و اطلاعات وضعیت متعهدان خدمت آموزش و پرورش نیز در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود تا در زمان صدور کارت معافیت یا پایان خدمت با مشکلی مواجه نشوند.

پیوندی افزود: دانش آموزان دوره دوم متوسطه به ویژه پایه دوازدهم در قالب نشست آموزشی با شرایط نظام وظیفه، آشنا می شوند و نیاز است در زمینه تشکیل گروه مجازی در پیام رسان ایتا یا شاد برای مدیران اجرایی دبیرستان ها و هنرستان ها به منظور اطلاع رسانی قوانین و مطالب مرتبط با این موضوع، اقدام شود.

گفتنی است، در بخشی از نشست، اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرها و دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد صورتجلسه نشست، تنظیم و تفاهم نامه ای به منظور گسترش همکاری بین دو مجموعه، منعقد و در هفته آتی، باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس با رونمایی لوگوی تلفیقی مشترک به صورت نمادین در سمنان راه اندازی شود.

46

راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس در استان سمنان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی باشگاه خبرنگاران دانش آموزان پلیس در استان سمنان"، کلیک کنید.