سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان چهل و هشت میلیارد ریال رسید

سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان چهل و هشت میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرگزاری انین استان سمنان ،وی گفت:صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان  بعنوان ششمین صندوق ازصندوقهای ۱۳ گانه درتاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ثبت و شروع به کار کرد وی اظهار داشت: ۳۹ قرارداد بین شرکتهای فراگیر با اداره کل منابع طبیعی و ادارات شهرستانها منعقد شده به ارزش چهل و پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال است. 
محمدرضا صابریان معاونت برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار داشت: این صندوق در بدو تاسیس با ده میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال  سرمایه کار خود را آغاز نمود که پس از سه دوره افزایش ، سرمایه آن به چهل و هشت میلیارد ریال  رسید که از لحاظ میزان سرمایه پنجمین سرمایه در کشور محسوب میشود.
وی بیان داشت : تعداد سهامداران عضو صندوق۱۳ عضو که ۸ عضو آن شرکتهای فراگیر شهرستانهای سمنان و ۴ عضو شرکت تعاونی های فعال در سطح استان ( بخش غیردولتی ) با سرمایه بیست و شش میلیارد و هفتصد و نود و هفت میلیون ریال و سهم ۵۵/۸% در صندوق  که این شرکتها در مجموع ۱۳۳۰ عضو را تحت پوشش خود دارند و ۱عضو شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی ( بخش دولتی ) با سرمایه بیست و یک میلیارد و دویست و سه میلیون ریال و سهم ۴۴/۲% در صندوق عضویت دارند . 
محمدرضا صابریان نماینده دولت در صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان عنوان کرد: تعداد تسهیلات پرداختی از بدو تاسیس تا کنون ۱۱۵ فقره به ارزش دویست و یک میلیارد و هشتاد و چهار میلیون ریال که شامل  ۸۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش یکصد و چهل و نه میلیارد و نهصد و هشتاد و چهار میلیون ریال و ۳۲ فقره تسهیلات ضروری به ارزش پنجاه و یک میلیارد و یکصد میلیون ریال می باشد. 
لازم بذکر است در خصوص تبصره ۳ بند ب ماده ۳۱ قانون احکام دائمی در قالب کمکهای فنی و اعتباری جهت افزایش سرمایه در سال ۱۴۰۰ تاکنون مکاتبات اداری و پیگیری های لازم انجام شده است  تا بمحض تخصیص بودجه مربوطه بتوان افزایش سرمایه داد که متاسفانه بعد از سه سال هنوز بودجه ای به این امر اختصاص نیافته است .

46

سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان چهل و هشت میلیارد ریال رسید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان چهل و هشت میلیارد ریال رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان چهل و هشت میلیارد ریال رسید"، کلیک کنید.