سرم ویتامین سی اوردینری با غلظت مناسب

انواع محصولات اوردینری

محصولات اوردینری، با کیفیت بالای خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در این مقاله، به بررسی انواع محصولات اوردینری می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا بهترین محصولات را برای پوست خود انتخاب کنید.
انواع محصولات اوردینری
اوردینری انواع سرم ها و کرم ها را تولید کرده است که برای خرید محصولات اوردینری دانستن انواع محصولات آن لازم است:
سرم‌های آبرسان اوردینری
سرم‌ آبرسان اوردینری مانند سرم آبرسان اسکوالن، سرم بافت، سرم مارین هیالورونیک دریایی و سرم هیالورونیک اسید، با فرمولاسیون غنی و ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و رطوبت از دست رفته را جبران می‌کنند. این سرم‌ها، با ایجاد یک سد محافظتی، از تبخیر رطوبت جلوگیری کرده و پوست را نرم، لطیف و انعطاف‌پذیر نگه می‌دارند.
سرم تقویت مژه و ابرو
سرم‌ تقویت مژه و ابرو اوردینری با ترکیباتی مانند پپتیدها، بیوتین و سایر مواد مغذی، به فولیکول‌های مو نیرو بخشیده و رشد آن‌ها را تحریک می‌کنند. این سرم‌ با تغذیه ریشه مو، به تقویت ساقه مو کمک کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کنند.
سرم تقویت مو
سرم مو اوردینری multi peptide، به عنوان سرم تقویت مو این برند شناخته شده است که با ترکیباتی مانند عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی، به تقویت ریشه مو و کاهش ریزش کمک می‌کند. این سرم‌ با تغذیه فولیکول‌های مو، به رشد مجدد موها کمک کرده و موهایی قوی‌تر و سالم‌تر را به شما هدیه می‌دهد.
سرم دور چشم
سرم‌ دور چشم اوردینری با ترکیباتی مانند کافئین، پپتیدها و هیالورونیک اسید، به کاهش پف و تیرگی دور چشم، رفع چین و چروک‌های ظریف و افزایش الاستیسیته پوست کمک می‌کند. استفاده منظم از این سرم‌، به شادابی و جوانسازی پوست دور چشم منجر می‌شود.
سرم روشن کننده
سرم‌ روشن کننده اوردینری مانند سرم آسکوربیل گلوکوزید 12 حاوی ویتامین c، با ترکیباتی مانند ویتامین C، آلفا آربوتین و نیاسینامید، به کاهش لک‌ها، روشن شدن پوست و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می‌کنند. این سرم‌ها با مهار تولید ملانین، از ایجاد لک‌های جدید جلوگیری کرده و به داشتن پوستی شفاف و درخشان کمک می‌کنند.
سرم ضد جوش اوردینری
سرم ضد جوش اوردینری مانند سرم سالیسیلیک اسید و سرم نیاسینامید، با ترکیبات موثر خود، تاثیر زیادی در درمان جوش دارند. نیاسینامید موجود در این سرم ها، با تنظیم ترشح چربی پوست، به کنترل براقی و کاهش منافذ باز کمک می‌کند. اسید سالیسیلیک نیز با خاصیت لایه برداری ملایم خود، سلول‌های مرده را از بین برده و از تجمع چربی و ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. همچنین، زینک موجود در فرمولاسیون، التهاب و قرمزی ناشی از جوش را کاهش داده و به تسکین پوست کمک می‌کند.
سرم ضد چروک اوردینری
رتینول موجود در سرم های ضدچروک اوردینری، با تحریک تولید کلاژن و الاستین، به کاهش عمق چین و چروک‌ها و بهبود بافت پوست کمک می‌کند. پپتیدها نیز با تقویت ساختار پوست، به افزایش استحکام و ارتجاعی پوست کمک می‌کنند.   همچنین هیالورونیک اسید با آبرسانی عمیق پوست، به پر شدن خطوط ریز و کاهش ظاهر چین و چروک‌ها کمک می‌کند. برخی از انواع سرم های ضدچروک اوردینری شامل سرم آرژیرلین، آلفا لیپوئیک اسید،آنتی اکسیدان،b oil، رتینول، رسوراترول، گرن اکتیو،ماتریکسیل ۱۰ میباشند.
سرم ضد لک اوردینری
سرم ضد لک اوردینری مانند سرم آسکوربیک اسید، آلفاآربوتین و پیلینگ با ترکیبات روشن کننده خود، به کاهش لک‌ها و بهبود رنگ پوست کمک می‌کند. آلفا آربوتین موجود در این سرم ها با مهار تولید ملانین، به کاهش لک‌های موجود و جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید کمک می‌کند. ویتامین C نیز با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود، به روشن شدن پوست و کاهش التهاب کمک می‌کند.
سرم لایه بردار اوردینری
سرم  لایه بردار اوردینری با ترکیبات AHA و BHA، به لایه برداری ملایم و بازسازی پوست کمک می‌کنند. سرم تسکین دهنده اوردینری soothing ، سرم لاکتیک اسید و سرم ماندلیک اسید انواع سرم های لایه بردار اوردینری هستند. استفاده منظم از این سرم ها، به بهبود بافت پوست، کاهش منافذ باز و افزایش درخشندگی پوست کمک می‌کند.
سرم ویتامین سی اوردینری
سرم ویتامین سی اوردینری با غلظت مناسب ویتامین C، به روشن شدن پوست، کاهش لک‌ها و محافظت از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. همچنین، این سرم با تحریک تولید کلاژن، به افزایش استحکام و ارتجاعی پوست کمک می‌کند. استفاده منظم از سرم ویتامین سی، به داشتن پوستی روشن، شاداب و جوان کمک می‌کند.
نتیجه‌گیری
قیمت محصولات اوردینری موجود در خانوم جون شاید در نگاه اول زیاد به نظر برسد اما با توجه به تاثیر گذاری آن بسیار باصرفه است. با انتخاب محصولات مناسب از سایت اصلی محصولات اوردینری و استفاده منظم سرم های اوردینری، می‌توانید به پوستی سالم و درخشان دست پیدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم ویتامین سی اوردینری با غلظت مناسب" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم ویتامین سی اوردینری با غلظت مناسب"، کلیک کنید.