سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می شود

سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می‌شود

سومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) یکشنبه ششم آبان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری انین افتتاحیه سومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) یکشنبه ششم آبان ماه برگزار خواهد شد در این مراسم با حضور مسئولین وفعالان حوزه تعلیم و تربیت سرمایه گذاران واهالی زیست بوم نوآوری آموزشی از پوستر سومین دوره رویداد ملی ستاپ رونمایی خواهد شد. هدف اصلی این رویداد ایجاد سکوی همرسان بین چالش های حوزه تعلیم و تربیت با شبکه ای از پشتیبانان است که در دو دوره ی قبلی توانسته است اتفاقات مثبتی را رقم بزند.

در دوره ی اول از این رویداد بیش از ۵۰۰ طرح نوآورانه به زیست بوم تعلیم و تربیت معرفی شد و بالغ بر ۱۴/۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بر روی طرح های منتخب صورت گرفته است. در دومین دوره از رویداد ملی ستاپ که با شعار «مدرسه آینده رو بساز» برگزار شد۳۲۰ طرح و ایده به دبیرخانه رویداد ملی ستاپ ارسال شدو مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای ۶ گروه منتخب در نظر گرفته شد.

این رویداد که تاکنون با حمایت وزارت آموزش و پرورش ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سازمان بسیج سازمان تعلیم و تربیت کودک و جمعی از نهاد های متولی تعلیم و تربیت برگزار می گردد با معرفی صاحبان ایده و محصولات برتر حوزه نوآوری تربیتی سعی در بهره گیری از نبوغ و خلاقیت هسته های نوآور به منظور حل نوآورانه و فناورانه چالش های موجود در آموزش و پرورش و مشارکت همه دغدغه مندان برای ساخت آینده ای روشن برای مدرسه و نظام رسمی آموزش و پرورش داشته است.

سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش برگزار می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه