شکوفایی آینده هر جامعه ای بستگی به منزلت کنونی معلمان او دارد

وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه بین المللی جایزه معلم:

شکوفایی آینده هر جامعه ای بستگی به منزلت کنونی معلمان او دارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: شکوفایی آینده هر جامعه ای به اندازه میزان منزلت کنونی معلمان اوست و هر چه شان معلم بیشتر باشد، آینده جامعه آن کشور شکوهمندتر و درخشان تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری انین، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه بین المللی اولین دوره جایزه معلم که عصر امروز (چهارشنبه، 18 بهمن 1402) در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: ویژگی معلم روشنگری و آگاهی بخشی است و مقام ویژه را از آن جهت پیدا کرده است که با جهل و نادانی می جنگدد، کسی که ماموریتش برکنده ریشه درد های بی درمان بشر است.

وی افزود: معلمان شایسته بالاترین تکریم ها و تقدیر ها هستند، معلمان کسانی هستند که هویت آینده ما را می سازند و آینده ما را معماری می کنند؛ بنابراین باید دستشان را بوسید و از آنها تکریم و تقدیر کرد تا آینده خوبی را بسازند.

مراد صحرایی با بیان اینکه شکوفایی آینده هر جامعه ای به اندازه میزان منزلت کنونی معلمان اوست؛ تاکید کرد: هر چه شان معلم بیشتر باشد، آینده جامعه آن کشور شکوهمندتر و درخشان تر خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان از برگزاری این رویداد خودجوش و غیردولتی صمیمانه تشکر کرد.

شکوفایی آینده هر جامعه ای بستگی به منزلت کنونی معلمان او دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکوفایی آینده هر جامعه ای بستگی به منزلت کنونی معلمان او دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکوفایی آینده هر جامعه ای بستگی به منزلت کنونی معلمان او دارد"، کلیک کنید.