صحبت‌هایی عطایی و بازیکن فولاد پس از صعود به نیمه نهایی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

صحبت‌هایی عطایی و بازیکن فولاد پس از صعود به نیمه نهایی - خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار انین، بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: به تیم خودم و مردم ایران تبریک می گویم، دو تیم ایرانی در این مسابقات به نیمه نهایی صعود کردند. بازی با تیم‌هایی بی کیفیت کمی سخت است، کویت خیلی خوب بازی نکرد و همه تلاش ما این بود که بچه‌ها از فضای بازی خارج نشوند در مجموع خوشحالم که پیروز میدان شدیم.

وی در مورد بازی با تیم اندونزی و حضور آروین انگاپت در این تیم گفت: تیم اندونزی دو بازیکن در ترکیب خود دارد که مدال طلای المپیک را دارند، اما والیبال رشته گروهی است و متکی به دو یا سه بازیکن نیست، با این حال حضور این دو بازیکن در تیم اندونزی تأثیر گذار است، قطعاً ما هم تمام نیروی خودمان را می‌گذاریم و تا به الان هیچ حریفی ما را تهدید نکرده است، امیدوارم فردا یک بازی خوب ارائه دهیم و با توجه به برنامه‌ای که داریم این دو بازیکن را مهار خواهیم کرد.

وی در مورد مصدومیت میرزاجانپور و محمد موسوی گفت: مصدومیت میرزاجانپور جدی نیست، اما موسوی دو روز تحت درمان بود و می‌توانست هم امروز بازی کند اما صلاح دیدیم که برای مرحله نهایی و فینال آماده باشد.

از حمایت هواداران تشکر می‌کنم / مصدومیت سختی داشتم

علی حاجی پور پشت خط زن تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروزی این تیم و صعود به نیمه نهایی گفت: با تمام قدرت بازی کردیم و در عین حال به تمام تیم‌ها احترام گذاشتیم. رفته رفته بهتر خواهیم شد.

وی در مورد دوری اش از میادین و مصدومیت اش گفت: مصدومیت خیلی سختی پشت سر گذاشتم و خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این دوره ریکاوری را خیلی کوتاه پشت سر بگذاریم. برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کردم این اولین تورنمتم بود.

حاجی پور در واکنش به تشویق هواداران و حضور بانوان گفت: پارسال یک هفته با تیم سیرجان بودم هواداران والیبال دوستی دارند از خانم‌ها و آقایان تشکر می‌کنم. خیلی ممنون که این همه راه برای تشویق تیم ما آمدند.

صحبت‌هایی عطایی و بازیکن فولاد پس از صعود به نیمه نهایی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صحبت‌هایی عطایی و بازیکن فولاد پس از صعود به نیمه نهایی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صحبت‌هایی عطایی و بازیکن فولاد پس از صعود به نیمه نهایی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.