عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود

عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت‌آفرین جبهه مقاومت بود

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به عملیات پیروزمندانه و غرورانگیز وعده صادق این عملیات را سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی کودک کش عنوان کرد

به گزارش انین به نقل از روابط عمومی بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدسامیر سرتیپ دکتر نبی سهرابی که در جلسه معارفه معاون جدید روابط عمومی تبلیغات وامور بین الملل این بنیاد سخن می گفت افزود: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با توجه به اساسنامه مصوب مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مأموریت نشر و انتقال گفتمان متعالی و ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جوانان و نسل کنونی و آینده را دارد و در این راستا تلاش های خوب و مفیدی هم صورت گرفته است.

وی با توجه به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی و تبلیغات به عنوان پیشانی یک مجموعه و به ویژه بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس و اهمیت کار فرهنگی و تبلیغی بنیاد ابراز کرد: انتقال اشاعه و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت و عظمت و بزرگی حماسه های ماندگار رزمندگان اسلام در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیازمند تلاش و جهاد شبانه روزی صدبرابری و هم افزایی با دیگر مجموعه های لشکری و کشوری و بهره مندی از ابزارهای مختلف تبلیغی رسانه ای به ویژه در جریان عظیم و اثرگذار راهیان نور و یادمان ها و موزه های دفاع مقدس است.

 
 امیر سرتیپ سهرابی در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات سرهنگ جوشقانی معاون سابق روابط عمومی و تبلیغات بنیاد و همکارانش و با اهدای حکم سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح  به “سرهنگ پاسدار محمدیوسفیان” معاون جدید روابط عمومیتبلیغات و امور بین الملل و آرزوی موفقیت برای وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلسات منظم و مستمر با مجموعه روابط عمومی های نیروهای مسلح ارائه ایده و مشاوره های فرهنگیرسانه ای و تبلیغی به تمامی رده های بنیاد تبلیغات صحیح و اقدام جریان ساز مبارزه به هنگام با تحریفات دفاع مقدس در رسانه ها و فضای مجازی نقش و جایگاه ممتاز روابط عمومی و تبلیغات را در سطح بنیاد و کشور تقویت و توسعه بدهید.

تکمیل می شود

عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه