معرفی مدل های جدید تردمیل و الپتیکال در سال ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری انین، امروزه به دلیل پیشرفت ورزش بدنسازی در ایران, بسیاری از افراد به فکر راه اندازی باشگاه بدنسازی هستند و در این بین باید با انواع دستگاه بدنسازی و قیمت محصولات آشنا باشند.توجه داشته باشید که شرکت‌های زیادی در زمینه تولید و واردات دستگاه‌های بدنسازی فعالیت دارند که شما می‌توانید برای تجهیز کردن باشگاه خود یک یا چندین شرکت را انتخاب کنید. ما قرار هست در این مقاله چند تا از برترین مدل‌های دستگاه‌های بدنسازی در گروه‌های مختلف از جمله تردمیل و الپتیکال را بررسی کنیم و ببینیم که کدام یک برای ما مناسب‌تر هستند.

انواع دستگاه بدنسازی بر اساس کارایی

همانطور که بسیاری از شما دوستان عزیز هم می‌دانید, دستگاه‌های بدنسازی بر اساس کارایی به دو گروه هوازی و قدرتی تقسیم می‌شوند که دستگاه‌های هوازی برای کاهش وزن و چربی سوزی به کار می‌روند.برای مثال تردمیل یکی از بهترین و البته خوش قیمت ترین دستگاه‌های هوازی می‌باشد که می‌توانید برای عضله سازی و چربی سوزی استفاده کنید. برای خرید تردمیل بهتر است به سراغ محصولات داخلی بروید که قیمت بسیار مناسب‌تری دارند و از طرفی گروه لطیفی اسپرت خدمات پس از فروش ۱۸۰ ماهه برای این محصولات در نظر گرفته است. این بدان معناست که کیفیت تولید داخل به حدی بالاست که تا بیش از ۱۰ سال ضمانت تعمیر دریافت می‌کند.

دستگاه‌های بدنسازی قدرتی هم شامل دستگاه جلو پا, پرس سینه, فلای سینه, اسکات و سایر موارد می‌باشند.برای تجهیز کردن یک باشگاه بدنسازی شما باید تمام دستگاه‌های قدرتی و هوازی را به تعداد مورد نیاز خریداری کنید. البته برای خرید کردن می‌توانید از شرایط اقساط فروشگاه‌ها هم استفاده کنید و تنها کافیست با این شرکت‌ها تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بهترین مدل‌های تردمیل

تردمیل یکی از پر تقاضا ترین دستگاه‌های بدنسازی محسوب می‌شود که مدل‌های بسیار زیادی در بازار ایران دارد. هر کدام از این مدل‌ها یک سری قیمت‌ها و البته امکاناتی دارند که شما می‌توانید باتوجه به نیاز و البته بودجه خود یکی را انتخاب کنید. در ادامه با چند مدل برتر آشنا خواهیم شد.

تردمیل باشگاهی LS Fitness X-۸۴۰۰A

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند LS Fitness متعلق به گروه بازرگانی لطیفی اسپرت می‌باشد که در حال حاظر از بهترین تکنولوژی‌های موجود ساخته شده است. این تردمیل باشگاهی امکانات بسیار زیادی در خود دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

صفحه نمایش ۸۴۰۰A که به نسبت بزرگ بوده و دارای یک رابط کاربری بسیار عالی می‌باشد و شما می‌توانید برنامه‌های مختلف را با کمک این نمایشگر تنظیم کنید. از طرفی شما می‌توانید یک سری اطلاعات اضافه در رابطه با تمرین خود مانند سرعت, کالری سوزانده شده, مسافت طی شده و ضربان قلب را در آن ببینید.

تردمیل مورد نظر از بهترین مواد اولیه موجود ساخته شده است و می‌تواند تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. کیفیت ساخت این محصول به حدی بالاست که حتی بعد از سال‌ها استفاده دقیقاً مانند روز اول به نظر می‌رسد و هیچ باگ یا مشکل فنی در خود ندارد.

قدرت موتور این تردمیل ۳ اسب است که یکی از قوی‌ترین ها در بازار به حساب می‌آید.از طرفی این دستگاه حالت‌های مختلفی دویدن و راه رفتن را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید باتوجه به هدفی که دارید تمرین کنید. برای مثال ممکن است بخواهید که قدرت بدنی خودتان را زیاد کنید که در این حالت شیب افزایش و سرعت کاهش پیدا می‌کند.به هر حال به شما اجازه می‌دهد که تمرین‌های متنوعی را اجرا کنید که همین تنوع باعث پیشرفت شما خواهد شد.

تردمیل باشگاهی VMAX-CT ۲۰۰۰

معرفی مدل های جدید تردمیل و الپتیکال در سال ۱۴۰۳

اگر به دنبال یک تردمیل با ظاهر و البته امکانات بهتر هستید و بودجه ۲۰۰ میلیون تومانی دارید,پیشنهاد ما تردمیل VMAX CT ۲۰۰۰ می‌باشد که ساخت کشور تایوان بوده و از قدرت بسیار بالایی هم برخوردار می‌باشد.برخی از امکانات جالب این تردمیل به شرح زیر است؛

اولین موردی که باید به آن اشاره کنیم این است که دستگاه مورد به حدی خوب و مستحکم ساخته شده است که تحمل هر وزنی را دارد و حتی افراد بالای ۲۰۰ کیلوگرم هم می‌توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند. این دستگاه را بیشتر برای باشگاه‌های لوکس پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند از بهترین دستگاه‌های دنیا برای مشتریان خود استفاده کنند.

این تردمیل یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت در خود دارد که اطلاعات زیادی هم در اختیارتان قرار می‌دهد.برای مثال شما می‌توانید مسافت طی شده, کالری سوزانده شده, نحوه تمرین (برنامه تمرینی),سرعت و سایر موارد را در آن مشاهده کنید.مورد دیگر هم اینکه انرژی مورد نیاز برای روشن شدن نمایشگر توسط یک ژنراتور تامین می‌شود که با حرکت شما شارژ خواهد شد.

توجه داشته باشید که این تردمیل به شکل قوس دار طراحی شده و در زیر تسمه آن فنرهای پیشرفته‌ای به کار رفته است که از آسیب و فشار زیاد به زانوها و مفاصل دیگر جلوگیری می‌کند.به هر حال اگر به دنبال یک دستگاه برای تمرین افراد جوان و مسن هستید, پیشنهاد ما همین مدل می‌باشد.

بهترین مدل‌های الپتیکال

اگر به دنبال خرید الپتیکال هستید و نمی‌دانید که کدام مدل مناسب خانه یا باشگاه شما می‌باشد, بهتر است در ادامه مقاله همراهمان باشید تا ببینیم که دستگاه‌های موجود در بازار چه امکانات و قیمت‌هایی دارند.

الپتیکال باشگاهی V-Max ۸۸۰D-G

معرفی مدل های جدید تردمیل و الپتیکال در سال ۱۴۰۳

الپتیکال های باشگاهی تنوع بسیار بالایی دارند و شما باید ببینید که کدام یک برای باشگاه شما مناسب است. در حال حاظر مدل VMAX ۸۸۰D-G که ساخت کشور تایوان هم است از جمله بهترین مدل‌های موجود در بازار به حساب می‌آید که قیمت مناسبی هم دارد. این دستگاه که با ژنراتور کار می‌کند و نیاز به برق ندارد, می‌تواند تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند که بسیار عالی به نظر می‌رسد.

از طرفی یک نمایشگر بسیار باکیفیت در خود دارد که موارد مختلفی از جمله سرعت, ضربان قلب, کالری سوزانده شده, متابولیک و مسافت را نشان می‌دهد.در حال حاضر که این قیمت دستگاه ۱۲۲ میلیون تومان است که نسبت به موارد مشابه امکانات بیشتر و قیمت پایین‌ترین دارد.

الپتیکال خانگی ST-۲۸۲۲ MD

اگر به دنبال یک محصول ساده‌تر و البته خوش قیمت تر هستید که شما را از رفتن به باشگاه یا پیاده روی بی نیاز کند,می‌توانید به سراغ مدل ST-۲۸۲۲ MD بروید که امکانات خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. سیستم این دستگاه به شکل مگنتی یا همان آهن ربایی می‌باشد و یک نمایشگر هم در خود دارد که اطلاعات زیادی از جمله سرعت، مسافت، کالری مصرفی، زمان و تعداد ضربان قلب را نشان می‌دهد.

این دستگاه کوچک و کاربردی تا ۱۳۰ کیلوگرم تحمل وزن دارد و به دلیل ابعادی که دارد می‌توانید در هر مکانی که دوست داشتید قرارش دهید.مقاومت این الپتیکال قابل تنظیم بین ۱ تا ۸ بوده و هر چقدر بیشتر شود, فشار بیشتری به پاها وارد می‌کند و عضله سازی را افزایش می‌دهد.

نتیجه گیری

اکنون که با بهترین مدل‌های تردمیل و الپتیکال آشنا شده اید, می‌توانید با دقت بیشتری دستگاه بدنسازی مورد نیاز باشگاه خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۸۹۰۹ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری انین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

معرفی مدل های جدید تردمیل و الپتیکال در سال ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی مدل های جدید تردمیل و الپتیکال در سال ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی مدل های جدید تردمیل و الپتیکال در سال ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.