پلیس؛ 20 هزار متر از زمین های جنوب تهران را از زمین خواران پس گرفت

پلیس؛ 20 هزار متر از زمین های جنوب تهران را از زمین خواران پس گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی بیش از 20 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از 200 میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش انین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی درباره جزییات این خبر گفت: در راستای مقابله و مبارزه با پدیده شوم زمین خواری، تحقیقات میدانی و مقابله ای با تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی بخش خاور شهر در دستورکار ماموران کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت و پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان و بخشداری منطقه، زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در این عملیات بیش از 20 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی شده و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بیش از 200 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا 10 حکم قضایی در روز گذشته به اجرا در آمد.

طرهانی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

پایان خبر انین

پلیس؛ 20 هزار متر از زمین های جنوب تهران را از زمین خواران پس گرفت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس؛ 20 هزار متر از زمین های جنوب تهران را از زمین خواران پس گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس؛ 20 هزار متر از زمین های جنوب تهران را از زمین خواران پس گرفت"، کلیک کنید.