پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری انین مسعود بیات منش سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: این طرح را باقدرت هرچه بیشتر انجام می دهیم و در برنامه هفتم توسعه بخش مسکن را اجرایی می کنیم.

بیات منش با اشاره به تعهدات دولت در حوزه مسکن تأکید کرد: دولت و وزارت راه و شهرسازی آنچه را که تعهد شده است با توان و قدرت بیشتر سرعت می بخشد. اکنون در حوزه مسکن حمایتی که مورد توجه دولت است و از طرفی در قانون به آن اشاره کرده اند اولویت دهک های پایین و کارگران است.

وی افزود: از زمان آغاز نهضت ملی مسکن در بخش مسکن حمایتی حدود ۸۰۰ هزار واحد قرار دارد که ۲۰ هزار واحد به اتمام رسیده است و بین ۳۷۰ تا ۳۸۰ مسکن با بانک ها عقد قرارداد شده است و مابقی باید توسط بانک ها تأمین مالی شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت های فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: میانگین پیشرفت این پروژه ها در حدود ۲۰ درصد است که در دوره چهارساله دولت چهاردهم و در ۲ سال اول پیشرفت پروژه ها بیشتر خواهد شد و عقد قراردادها تکمیل و به مردم تحویل داده می شود.

بیات منش تاکید کرد: از این ۸۰۰ هزار واحد حدود ۴۰۰ هزار واحد در مراحل زمین و فونداسیون است که به مردم تعهد شد که با پیگیری های لازم تا پایان دولت چهاردهم این ۸۰۰ هزار واحد تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

وی در پایان گفت: از سنوات گذشته تعهداتی برعهده ما در حوزه مسکن حمایتی قرار دادند که موظف به انجام آنها هستیم که شامل مسکن محرومین ایثارگران و طرح جوانی جمعیت است همچنین حدود ۱۲۰ هزار واحد مسکن انین از دولت های گذشته باقی مانده است که باید تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه