ژل شستشو صورت سینره پوست خشک

از آنجایی که آب به تنهایی قادر به تمیز کردن پوست نیست، برای این کار باید از یک شوینده صورت استفاده کرد. اگر تا الان از صابون برای شستن صورت استفاده می کنید، باید بدانید صابون ها محصولات مناسبی برای صورت نیستند. با استفاده از صابون ممکن است در ابتدا حس تمیزی داشته باشید، ولی باید بدانید که صابون چربی مفید پوست را از بین می برد و پوست شما را به مرور خشک و چروک خواهد کرد.

ژل شستشو صورت سینره پوست خشک

شوینده صورت یک محصول مراقبت از پوست است که بدون آسیب به بافت پوست ،برای از بین بردن سلول های مرده پوست، چربی، آرایش و سایر آلودگی ها از سطح پوست طراحی شده است. شوینده صورت ویتابلا منافذ پوست را تمیز می کند و از آکنه پوست جلوگیری می کند. استفاده از شوینده صورت یکی از مراحل اصلی روتین پوستی است. زیرا با تمیز بودن پوست می توان از بروز بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری کرد.

ژل شستشوی صورت، شوینده هایی شفاف و بر پایه آب هستند که بافتی شبیه به ژل دارند. این محصول، ناخالصی ها و سبوم را از بافت پوست جدا کرده و همچنین پوست را از شر باکتری ها و در نهایت ایجاد آکنه خلاص می کند. این شوینده از فرمولاسیون ویژه ای ساخته شده تا با استفاده از آن، منافذ پوستی باز شود و پوست بهتر تنفس کند.

مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت:

با وجود انواع مختلف شوینده صورت، بهتر است با مزایای هر کدام آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید. دراین بخش به مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت می پردازیم.

پاکسازی:

اهمیت ژل شستشوی صورت در مرحله اول، به دلیل پاک کردن و تمیز کردن صورت بدون آسیب به آن است. ژل شستشو تمام آلودگی ها، روغن اضافه و کثیفی ها را از بین می برد. وقتی پوست تمیز باشد، دیگر خبری از جوش نخواهد بود. ژل شستشوی صورت، منافذ را باز می کند و کثیفی و چربی اضافی را که باعث تحریک پوست می شوند را از بین می برد. در نهایت باعث تعادل آب و چربی پوست می شود.

مبارزه با آکنه:

یکی دیگر از فواید ژل شستشوی صورت، جلوگیری از تشکیل آکنه است. این شوینده به طور مستقیم باکتری های باقی مانده روی پوست و منافذ را به کلی از بین می برد. باکتری ها عامل به وجود آمدن آکنه هستند. در نتیجه پوست شما آکنه ای نخواهد داشت. با توجه به این مزیت، ژل شستشو برای پوست های چرب و مستعد آکنه بسیار مناسب هستند.  قیمت ماسک صورت زغالی بسته به نوع و حجم ماسک متفاوت می باشد.

شفافیت پوست:

غدد ریز زیر پوست برای محافظت از پوست در برابر خطرات دنیای بیرون، روغنی به نام سبوم تولید می کنند. این غدد از فولیکول های مو در داخل پوست به عنوان یک مسیر استفاده می کنند و به این چربی اجازه می دهند تا به سطح پوست برسد تا مانعی برای جلوگیری از نفوذ باکتری ها یا سایرعوامل مضرباشد. ژل شستشو به دلیل فرمولاسیونی که دارد، این چربی مفید را حفظ می کند و فقط چربی های اضافه را از بین می برد. ژل شستشو با این کار به حفظ شفافیت پوست کمک می کند.

لایه برداری:

بعضی از ژل های شستشوی صورت به دلیل دارا بودن دانه هایی مثل خاک رس، خاصیت لایه برداری دارند. هنگامی که صورت خود را با ژل میشویید تا آلودگی ها را از بین ببرید، دانه های خاک رس روی پوست شما حرکت می کنند تا لایه های مرده سطح پوست را از بین ببرند. لایه برداری باعث شفافیت پوست و آماده سازی آن برای اثربخشی بیشتر محصولات مراقبتی می شود.این دانه ها همچنین باعث تحریک گردش خون می شوند و به شما حس آرامش می دهند.

حفظ رطوبت پوست:

یکی دیگر از فواید ژل شستشوی صورت، کمک به حفظ رطوبت پوست شماست. همانطور که گفتیم این شوینده بر پایه آب ساخته شده است. بنابراین احتمال خشک شدن پوست پس از استفاده از آن کاهش می یابد. در ترکیبات بعضی از ژل ها مرطوب کننده استفاده شده که به آبرسانی پوست کمک می کند. ژل ها به دلیل بافت سبکی که دارند برای پوست های حساس هم مناسب هستند. آن ها قرمزی و تحریک پذیری پوست را کاهش می دهند.

ژل شستشوی صورت سینره با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آلودگی هوا، با بهره گیری از فرمولاسیونی بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده فوق العاده موثر و pH مناسب این امکان را فراهم می آورد که افرادی با پوست خشک هم بتوانند بدون هیچگونه نگرانی از تشدید خشکی پوستشان، صورت خود را به راحتی شستشو دهند و پوستی پاکیزه و با طراوت و چهره ای درخشان، شاداب و آراسته داشته باشند.

این ژل شستشو مخصوص افرادی است که پوست معمولی یا خشک دارند. ژل شستشوی صورت ضد آلودگی هوا سینره شوینده ای ملایم است که مواد صابونی در آن وجود ندارد و پوست شما را دچار خشکی و التهاب نمی کند. در جوامع امروزی، آلودگی هوا بیداد می کند و طبیعی است که به خصوص اگر در محیط خارج از منزل فعالیت دارید، آلودگی ها روی پوست شما بنشینند و شما را دچار مشکلات پوستی نمایند. برای پاک کردن این آلودگی ها از سطح پوست، قطعا به یک شوینده مناسب نیاز دارید. اگر نوع پوست شما معمولی یا خشک است، ژل شستشوی صورت سینره مناسب شماست.

در این شوینده، از عصاره مورینگا نیز استفاده شده که از پوست شما در برابر آلودگی ها محافظت می کند. روغن مورینگا و عصاره آن از یک درخت بومی گرفته می شود. این درخت در کشورهای هند، بنگلادش و افغانستان وجود دارد و معمولا به عنوان درخت چوب طبل شناخته می شود. امروزه این روغن در سراسر جهان برای موارد مختلف مصرف می شود.

روغن مورینگا دارای ویتامین C، ویتامین B و انواع مختلفی از چربی های غیر اشباع است. گیاه مورینگا آنتی اکسیدان های بسیار قوی دارد و ضد سرطان محسوب می شود. کرم ها یا شوینده های حاوی مورینگا خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی زیادی دارند و به محافظت از پوست در برابر آلودگی ها و باکتری ها کمک می کنند. یکی دیگر از خواص روغن مورینگا این است که اگر در محل زخم و التهاب از آن استفاده شود، سرعت ترمیم و بهبودی زخم را چندین برابر می کند. ژل ضد آلودگی هوا سینره به این دلیل ضد آلودگی هوا به شمار می آید که در برابر آلودگی ها از پوست محافظت به عمل می آورد. عطر مو قیمت مناسب که تا ساعتها ماندگاری داشته باشد ، میتواند یک انتخاب برای خوشبو کردن موهایتان باشد.

ویژگی های ژل شستشوی صورت ضد آلودگی هوا سینره:

  • شوینده ملایم و فاقد مواد صابونی
  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • پاک کننده انواع آلودگی و مواد آرایشی از سطح پوست
  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست
  • مخصوص پوست های معمولی تا خشک
  • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ژل شستشو صورت سینره پوست خشک" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ژل شستشو صورت سینره پوست خشک"، کلیک کنید.