تشکیل قرارگاه جهادی و مردمی رسانه تراز انقلاب اسلامی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

تشکیل قرارگاه جهادی و مردمی رسانه تراز انقلاب اسلامی - خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار انین، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی قرارگاه جهادی رسانه تراز انقلاب اسلامی راه اندازی شد.

قرارگاه جهادی رسانه تراز انقلاب اسلامی جمعی از اهالی رسانه های مردمی است که در راستای تحقق اهداف رسانه ای مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا زیرساخت های ه ای رسانه ای را ایجاد کنند.

مهمترین زیرساخت رسانه های تراز انقلاب اسلامی تربیت انسان رسانه هایی است که به دنبال تحقق نگاه تمدنی رهبر معظم انقلاب و نگاه قرآن بوده و با ابزار رسانه نیز آشنا هستند.

این قرارگاه جهادی به صورت کاملاً مردمی، خودجوش و با اتکا به توان و ظرفیت فعالان رسانه ای جبهه انقلاب در حال شکل گیری است و افراد آن از رسانه های مختلف بوده و عمدتاً حول محورهای اجتماعی فعال خواهد بود.

مهدی حاجی محمدی که یکی از اعضای این قرارگاه جهادی و مردمی است در گفت وگو با خبرنگار انین در خصوص این قرارگاه گفت: قرارگاه جهادی رسانه تراز انقلاب اسلامی با برگزاری کارگاه های مختلفی فعالیت خود را از ایام اعتکاف ماه رجب امسال آغاز کرد.

اهمیت نقش گروه های مردمی در انقلاب اسلامی

مشاور رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: از جمله کارگاه های برگزار شده در این اعتکاف کارگاه رسانه تراز انقلاب اسلامی است، همچنین کارگاه تحلیل سخنان رهبر معظم انقلاب در اولین روز خرداد سال 98 هم از دیگر اقدامات است که رهبر انقلاب در این سخنرانی بر محور بودن حلقه های مردمی و گروه های مردمی تاکید می کنند و کمک می کنند که ا صحاب رسانه با مفهوم گروه های مردمی هم آشنا شوند.

مسیول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: علاوه بر این کارگاه های دیگری هم برگزار خواهیم کرد با نام قرآن فرا رسانه بشریت؛ در قالب این کارگاه یک رویداد بین المللی به همین نام هم به زودی برگزار خواهد شد که در این کارگاه و همایش پیش رو تلاش می کنیم قرآن را یک رسانه ببینیم و به مخاطبان بتوانیم این مفهوم را ارایه کنیم که قرآن مهم ترین و کامل ترین رسانه منحصر به فرد در دنیاست.

جمعیت دغدغه نظام و کشور است

حاجی محمدی گفت: با توجه به اینکه این حرکت کاملاً مردمی و مردم پایه است؛ در تلاش هستیم تا به موضوعاتی که برای کشور و نظام از جمله موضوعات مهم و اساسی است بپردازیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های راهبردی رهبر معظم انقلاب در حوزه جمعیت است؛ گفت: موضوع جمعیت موضوعی بسیار استراتژیک برای کشور و نظام اسلامی است؛ لذا با کمک همین جریان رسانه ای و مردمی در تلاشیم تا موضوع جمعیت را تبدیل به گفتمان عمومی و مردمی کنیم و مردم را هم وارد این فضای جدی کنیم تا کمک کنیم این بحران جمعیت هم حل شود.

تشکیل قرارگاه جهادی و مردمی رسانه تراز انقلاب اسلامی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل قرارگاه جهادی و مردمی رسانه تراز انقلاب اسلامی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل قرارگاه جهادی و مردمی رسانه تراز انقلاب اسلامی – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.