رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است

رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است

ماهرخ عباسپور: در چهارمین روز از سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران رضا میرکریمی نویسنده و کارگردان سینما از قسمت های مختلف جشنواره بازدید کرد.

او در خلال این بازدید با اشاره به اینکه یکی از طرفداران جشنواره پویانمایی تهران است، گفت: با افتخار می گویم جشنواره پویانمایی تهران بین جشنواره های شبیه خودش یکی از با ثبات ترین و موفق ترین ها است.
این کارگردان سینما که سابقه چهار دوره دبیری جشنواره جهانی فیلم فجر را دارد، تاکید کرد: دلیل این موفقیت حضور مدیری با ذوق و کاربلد به نام محمدرضا کریمی صارمی است که در همه این سال ها از جشنواره مراقبت و آن را با نظم و ثبات برگزار کرده است.

میرکریمی افزود: البته الان نگرانی من این است که پس از انتشار این مصاحبه، جماعتی که بی محابا بدنبال تخریب حرکت های حرفه ای و مستمر و با ریشه هستند دست بکار شوند! و سراغ این جشنواره هم بیایند.

کارگردان انیمیشن «عباس» که در سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران به نمایش درآمده است، گفت: امیدوارم جشنواره پویانمایی به سرنوشت بعضی دیگر از جشنواره های بزرگی که زمانی ذخایر معنوی، فرهنگی و ملی کشور بودند و حالا کم فروغ و بی اثر شده اند، دچار نشود.،

میرکریمی در پایان درباره وضعیت انیمیشن در ایران توضیح داد: خوشبختانه انیمیشن در ایران واقعاً درحال رشد است و حرکتی رو به جلو دارد و به جرات می شود گفت خروجی استاندارد و قابل عرضه بین المللی انیمیشن ایران در حال پیشی گرفتن از سینمای رو به افول داستانی ماست. البته شاید بخشی از این ماجرا ناشی از عدم حساسیت و جدی نگرفتن دنیای انیمیشن از طرف برخی مسیولان و در نتیجه دخالت نکردن شان باشد، که خیر است !

سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی پویانمایی تهران همچون دوره های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم انداز از 13 تا 18 اسفند 1402 به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در تهران در حال برگزاری است.

245245

رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضا میرکریمی: ثبات مدیریت و سیاست گذاری دراز مدت عامل مهم موفقیت جشنواره پویانمایی است"، کلیک کنید.