بیش از یک هزار و 201 بازدید از مراکز گردشگری در نوروز امسال در کرمانشاه صورت گرفت

بیش از یک هزار و 201 بازدید از مراکز گردشگری در نوروز امسال در کرمانشاه صورت گرفت

به گزارش خبرنگار انین کرمانشاه، محمدرضا آمویی شامگاه روز گذشته سه شنبه (هشتم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران از گشت مشترک تیم های بازرسی و نظارتی کشیک ایام نوروزی از سطح عرضه مواد غذایی در بازار روزهای شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در راستای نظارت های بهداشت، امنیت غذایی و سلامت خدمات در مراکز گردشگری بازدید به عمل آورد.

وی افزود: این بازرسی ها با همکاری و تعامل ستاد خدمات سفر فرمانداری کرمانشاه، میراث فرهنگی شهرستان، اداره مرکز بهداشت و دامپزشکی طی ایام نوروز در پنج اکیپ در2 شیفت صبح و عصر به خدمات رسانی و نظارت بر مراکز تولید، فروش و توزیع مواد خوراکی می پردازد.

فرماندار کرمانشاه تعداد بازدید صورت گرفته از زمان تشدید نظارت ها را بیش از یک هزار و 201 مورد طی نوروز امسال عنوان و تصریح کرد: تعداد موارد غیر بهداشتی کشف شده از ابتدای امسال 21 مورد بوده است.

آمویی از پلمپ هفت واحد عرضه محصولات غذایی، کشف و ضبط یک هزار و 608 کیلوگرم انواع گوشت تاریخ مصرف گذشته کشتارگاه ها و نظارت بر ذبح سه هزار و 769 راس گوسفند، یک هزار و 96 راس گوساله به همراه کشف و ضبط 700 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف خبر داد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به کشفیات غیربهداشتی اکیپ دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان طی این ایام، ادامه داد: کشتار 902 هزار و 291 قطعه مرغ فاسد و ضبط بیش از 27 هزار کیلوگرم مرغ از چرخه مصرف خارج شده از جمله این موارد است.

آمویی در بخش دیگری از سخنانش به بازدید 6 هزار و 714 مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازدید از سه هزار و 579 مورد اماکن عمومی توسط ستاد خدمات سفر اشاره و تشریح کرد: در طرح خدمات سفر نوروزی از 75 اماکن اقامتی نیز بازدید به عمل آمد.

وی به 647 مورد اخطار و 112 مورد پلمب مراکز خدماتی و اقامتی طی این طرح اشاره کرد و گفت: بازرسان توانستند 6 هزار و 472 مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم سازی کنند، همچنین 78 مورد نمونه برداری مواد غذایی، یک هزار و 73 مورد کلرسنجی، 206 مورد نمونه برداری آب صورت گرفته است.

وی گفت: 251 مورد بازدید مشترک با سایر ادارات سطح شهرستان کرمانشاه از این مراکز خدماتی انجام و 39 جایگاه نیز 33 مورد تذکر شفاهی و اخطار دریافت کرده اند.

46

بیش از یک هزار و 201 بازدید از مراکز گردشگری در نوروز امسال در کرمانشاه صورت گرفت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از یک هزار و 201 بازدید از مراکز گردشگری در نوروز امسال در کرمانشاه صورت گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از یک هزار و 201 بازدید از مراکز گردشگری در نوروز امسال در کرمانشاه صورت گرفت"، کلیک کنید.