استرالیا سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

استرالیا سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

منابع خبری از احضار سفیر رژیم صهیونیستی توسط وزارت خارجه استرالیا خبر دادند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری انین به نقل از خبرگزاری معا، در پی حمله ارتش صهیونیستی به کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه ،وزارت خارجه استرالیا سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور را احضار کرد.

پیش از این سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی که مسیولیت توزیع کمک های غذایی در نوار غزه را بر عهده دارد، در بیانیه ای تاکید کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به کارکنان آن در غزه، 7 نفر کشته شدند.

در این بیانیه آمده است: تیم ما با دو خودروی زرهی و یک خودروی دیگر که نام ما بر آن حک شده است، در یک منطقه خالی از سلاح حرکت می کرد. علیرغم اینکه با ارتش اسراییل هماهنگ کرده بودیم، زمانی که یک بار مواد غذایی را در «دیرالبلح» خالی کرده و در حال بازگشت بودیم، مورد حمله قرار گرفتیم.

در بخشی از این بیانیه آمده است که این حمله نه تنها علیه سازمان ما، بلکه علیه تمام سازمان های انسانی بود.

سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی تاکید کرد: 7 نفر کشته شده از استرالیا، لهستان و انگلیس بودند و تابعیت آمریکا، کانادا و فلسطین هم داشتند.

در این بیانیه اشاره شده است: عملیات خود را موقتا و به طور فوری در منطقه متوقف خواهیم کرد و درباره آینده کارمان تصمیم گیری خواهیم کرد.

استرالیا سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استرالیا سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استرالیا سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد"، کلیک کنید.