خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما و جینسینگ یک برند کاملا ایرانی است. و در خاورمیانه بسیار پرطرفدار می باشد. قهوه یکی از فراورده های طبیعی از میوه درخت کافا است. نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی معمولا شامل مصرف روزانه یک فنجان قهوه است . و درمناطق گرمسیری رشد می کنند. این گیاه بسیار در دنیا محبوب بوده. و می توان آن را یک نوشیدنی بسیار عالی از لحاظ رایحه ی دلپذیر و خاصیت های بسیار مفید دانست و استفاده کرد. این ماده طبیعی در هر جایی از کره زمینی طعم و مزه متفاوت دارد. انواع مختلف آن مانند قهوه ترک، قهوه فرانسه و فراورده های دیگر مثل اسپرسو، ماکیاتو و آفوگاتو موجود می باشد.

خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

قارچ گانودرما در طب سنتی برای درمان چه بیماری هایی مفید است؟ قارچ گانودرما در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد زیرا مصرف آن فواید زیادی برای بدن به همراه دارد. طب سنتی مجموعه ای دانسته ها، علوم و مهارت هایی است که بر اساس نظریه ها، باورها و تجربیات بومی فرهنگ های مختلف شکل گرفته است. قارچ گانودرما در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد زیرا مصرف آن فواید زیادی برای بدن به همراه دارد. طب سنتی مجموعه ای دانسته ها، علوم و مهارت هایی است که بر اساس نظریه ها، باورها و تجربیات بومی فرهنگ های مختلف شکل گرفته است.

در واقع استفاده از گیاهان دارویی طبیعی برای درمان بیماری های مزمن کار آسانی نیست. اما با این حال طب سنتی اغلب در پی دلیل اصلی بیماری می گردد تا یک درمان کارآمد برای آن ارایه دهد. قارچ گانودرما و کاربرد آن در طب سنتی : قارچ گانودرما جزء آن دسته از گیاهان دارویی است که در طب سنتی برای طیفی از بیماری ها و درمان آنها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه در مورد چند نمونه از عملکردهای مهم قارچ گانودرما در طب سنتی توضیح خواهیم داد. از خواص قارچ گانودرما در طب سنتی می توان به درمان بی خوابی، ضعف اعصاب، تقویت حافظه، التهاب و ورم مفاصل، درمان سرطان، آسم و تنگی نفس، سردرد و … اشاره نمود که در ادامه به مهمترینِ این موارد اشاره ای خواهیم داشت:

خواص بی نظیر این نوع قهوه قارچ های گانودرما دکتر بیز بر هیچ کس پوشیده نیست. از این محصول می توانید به عنوان کمک درمان بیماری استفاده نمایید. برای کم خوابی و استرس و میگرن های عصبی بسیار خوب واقع شده است. محبوبیت این محصول به دلیل داشتن خواص بسیار بالا و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن می باشد. سرمنشا طعم و تمام خواص مفید با قهوه با قارچ گانودرما، کافیین موجود در آن می باشد. علاوه بر خواص زیادی که درد اما شاید شایع ترین خاصیت قهوه با قارچ گانودرما که باعث محبوبیت آن شده است این است که با نوشیدن آن  انرژی بالا می رود و همچنین باعث از بین رفتن حس خواب و خسته بودن نیز می شود.

قارچ گانودرما با شهرتی که در بین مردم دارد و خواص بیشماری که برای آن ذکر می شود، علاقه و توجه عده زیادی را برانگیخته است تا بیشتر درباره آن بدانند و نسبت به استفاده این قارچ اقدام کنند. سلیقه افراد برای انتخاب قهوه برای ترک تریاک متفاوت و متنوع است. در فروشگاه آقای بیز انواع مختلفی از قهوه موجود است که با عصاره قارچ گانودرما ترکیب شده اند. یکی از این قهوه ها، قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما است. آرامش بخش بودن، تنطیم قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و.. از جمله خواص و مزایای استفاده از قهوه سوپریم با قارچ گانودرما است. در هر بسته این قهوه 20 عدد ساشه قرار دارد. ترکیب گیاه جینسینک در کنار قارچ گانودرما و قهوه سوپریم در نهایت این قهوه را نسبت به سایر قهوه های بازار منحصر به فرد کرده است.

قهوه موکا گانودرما

ترکیبات اصلی کافه موکا گانودرما حاوی پودر گانودرما لوسیدوم ،قهوه ،کاکایو فرآوری شده ، شکر و خامه غیر لبنی می باشد. قهوه موکا با قارچ گانودرما طعمی ازنسکافه و کاپوچینو را دارا می باشد .در واقع قهوه موکا که به آن موکاچینو هم می گویند نوع شکلاتی قهوه اسپرسو می باشد که پایه تهیه آن قهوه اسپرسو و شیر داغ است و به آن پودر کاکایو هم اضافه شده  است. کافه موکا دارای آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از کاهش عملکرد حافظه و همچنین رفع مشکلات پوستی موثر هستند.  در ادامه بیشتر با این قهوه جذاب و خوش طعم از محصولات دکتر بیز آشنا خواهید شد.

کافه موکا گانودرما علاوه بر خواص گانودرما ، خواص کاکایو را نیز دارا می باشد که این ترکیب باعث افزایش سطح هوشیاری و تمرکز می شود، به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب می باشد.  بر اثر در کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکایو و کافیین ، خواصی بوجود می آید که در بهبود سلامت پوست تاثیر مثبتی دارد . جینسینگ یک گیاه نام آشنا برای اکثر مردم است. شکل ظاهری این گیاه مانند ریشه گیاهان یا درختان می باشد. دارای طبع گرم و خشک است. دارای خواص زیادی به ویژه برای افرادی که دارای طبع سرد هستند می باشد. به دلیل خاصیت بیشمار جینسینگ استفاده از آن قدمتی دیرینه دارد. تاریخچه پیدایش آن به صدها سال قبل باز می گردد.

زادگاه این گیاه در مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا می باشد. مهمترین قسمت این گیاه ریشه آن است که خواص بسیار مفیدی همچون بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، آرام بخش، بهبود اختلالات جنسی، درمان ناتوانی، سستی و سایر علایم ناشی از فرسودگی و افزایش سن، کاهش سطح قند خون و کلسترول و افزایش طول عمر دارد. استفاده از انواع قارچ در طب سنتی تاریخ دیرینه دارد. در این میان خاصیت های فراوان قارچ گانودرما بر هیچ کس پوشیده نیست. قارچ گانودرما در مناطق گرمسیری به خصوص در آسیا رشد می کند. قارچ گانودرما را به صورت تازه مصرف می کنند. اما استفاده از عصاره و پودر آن از خاصیت و کیفیتش هیچ ارزشی را کم نخواهد کرد.

این قارچ فعالیت نوعی از گلبول های سفید بدن را افزایش داده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. همچنین مصرف این قارچ از رشد تومور و التهابات پیشگیری کرده و زخم را به سرعت التیام می دهد. برای افراد سرطانی به خصوص آن هایی که سرطان سینه و پروستات دارند برای بهبود حالشان بسیار مناسب است. مصرف قارچ گانودرما برای اشخاصی که دارای افسردگی هستند و مدام از بی حالی و خستگی زیاد رنج می برند توصیه می شود. همچنین برای بهبود عملکرد قلب، بهبود آلرژی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کلیه و کبد بسیار موثر است.

با تمام خاصیت های گفته شده قارچ گانودرما ممکن است دارای مضرات و خطراتی نیز می باشد و خطرات گانودرما می تواند خارش پوست، سردرد، ناراحتی معده و خون دماغ شدن باشد. همین طور دقت کنید طول مصرف قارچ گانودرما بین 3 الی 6 ماه است و مصرف بیشتر آن موجب آلرژی شود. قهوه گانودرما برای زود انزالی را به دور از نور خورشید ، و رطوبت نگه داری کنید. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما و جینسینگ 20 عددی دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو است. شماره پروانه بهداشتی ساخت آن 15731/36 می باشد. همچنین جعبه محصول بارکد دارد و می توانید برای اطمینان از اصل بودن بارکد را اسکن نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص قارچ گانودرما دکتر بیز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص قارچ گانودرما دکتر بیز"، کلیک کنید.