314 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در لرستان فعالیت دارند

314 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در لرستان فعالیت دارند

به گزارش انین لرستان ، سید عماد شاهرخی در حاشیه میز تخصصی صادرات محصولات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز میز تخصصی صادرات محصولات کشاورزی با حضور تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر و مدعوین در جهاد توسعه و بنیاد تعاون بسیج کشور در محل اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در لرستان 314 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی فعالیت دارند که یک میلیون و 200 هزار تن از تولیدات استان در این واحدها فراوری می شوند.

وی افزود: در مجموع 40 درصد تولیدات لرستان توسط این واحدهای تکمیلی فراوری می شوند. میزان تولید انواع محصولات کشاورزی در لرستان سه میلیون و یکصد هزار تن است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه به لحاظ صنایع تبدیلی و تکمیلی رشد خوبی در استان وجود دارد، بیان کرد: در دولت سیزدهم، 13 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی به مجموع ظرفیت لرستان اضافه شده و 60 واحد دیگر در دست احداث است.

شاهرخی بیان کرد: حلقه مفقوده استان در بحث صادرات محصولات تولیدی، حوزه بازرگانی و تجاری سازی است.

وی گفت: هدف از برگزاری جلسات فوق تحت عنوان میز صادرات به صورت مستمر این است که با جدیت پیگیر باشیم تا تولید را به صورت فرآوری و بسته بندی از طریق استان به دست مصرف کننده در کشورهای هدف برسانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: امید می رود جلسات و اقداماتی از این دست به صادرات، رونق بازار و اقتصاد تولید کنندگان منتهی شود.

46

314 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در لرستان فعالیت دارند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "314 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در لرستان فعالیت دارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "314 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در لرستان فعالیت دارند"، کلیک کنید.