یک دانشگاه آزادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان یزد شد

یک دانشگاه آزادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان یزد شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر به سمت معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان یزد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری انین، حسینعلی لازمی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر با حکم  محمدرضا دهقانی اشکذری رییس  دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد منصوب شد.

دهقانی اشکذری در قسمتی از حکم آورده است: امید است با اهتمام و جدیت کافی نسبت به تشکیل کمیته ها و کمیسیون های تخصصی و استفاده از امکانات دبیرخانه هییت امنا و واحد های دانشگاهی استان به عنوان مقام ارشد اجرایی پس از رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در انجام وظایف محوله اهتمام ورزید.

به گزارش انین، حسینعلی لازمی دارای مدرک دکتری معدن، مرتبه علمی استادیار و عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بافق است و سوابقی از جمله ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، معاونت اداری – مالی و معاونت آموزشی – دانشجویی واحد بافق، رییس شورای تخصصی اداری و مالی استان و عضویت هییت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد را در کارنامه اجرایی خود دارد و دی ماه سال قبل به سمت معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر منصوب شده بود.

یک دانشگاه آزادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان یزد شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک دانشگاه آزادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان یزد شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک دانشگاه آزادی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان یزد شد"، کلیک کنید.