اولویت نخست در انتخابات پیش رو، میزان مشارکت است

اولویت نخست در انتخابات پیش رو، میزان مشارکت است

به گزارش انین از خراسان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفتگویی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی(ره) و دیگر شهدای خدمت، اظهارکرد: این شهید والامقام با کار و تلاش مضاعف، اتفاقات ارزشمندی را درحال رقم زدن بود و امیدآفرینی بی‌بدیلی داشت.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به ایشان احساس آرامش داشتند، گفت: با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری، شرایط به نحوی مدیریت شد که کوچکترین خللی در نحوه مدیریت کشور پیش نیامد؛ چنین اتفاقی در هر کشور دیگری پیش می‌آمد، شاهد بی‌نظمی و هرج و مرج و مسائل امنیتی مختلف بودیم.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها به انتخابات پیش رو اشاره داشت و افزود: امروز کشور درحال آماده شدن برای انتخاب اصلح است و شورای نگهبان پس از بررسی جوانب مختلف، از 80 کاندیدا به 6 نفر نهایی رسیده که همگی قابل احترام برای تمام مردم هستند.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: براساس قانون، افرادی که تایید شورای نگهبان می‌شوند، مورد اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و می‌توانند رئیس جمهور باشند.

وی گفت: امیدواریم این 6 نفر در ادامه راه در راستای افزایش مشارکت عمومی نقش‌آفرینی داشته باشند؛ اولویت نخست، مشارکت مردمی و سپس انتخاب فرد اصلح است.

حاجی‌بگلو در ادامه افزود: دوره خدمتی شوراها، 4 ساله است و کاهش دوره آتی شوراها به 3 سال، مشارکت مردمی و نقش شوراها را کمرنگ می‌کند و امیدواریم رئیس شورای عالی استان‌ها با جدیت پیگیر این موضوع و اصلاح قانون باشد.

۴۶

اولویت نخست در انتخابات پیش رو، میزان مشارکت است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت نخست در انتخابات پیش رو، میزان مشارکت است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت نخست در انتخابات پیش رو، میزان مشارکت است"، کلیک کنید.