ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر حماسه خلق می‌کنند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر حماسه خلق می‌کنند - خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار انین، ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در جشنواره عسل لرستان، اظهار داشت: صنعت تولید عسل از حلقه‌های مهم زنجیرهٔ اقتصاد کشاورزی است که در لرستان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی تأکید کرد: خوشه صنعتی عسل یکی از خوشه‌های باارزش است که هم برای سلامتی انسان و هم توسعه کسب‌وکار مؤثر است.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که اقتصاد کشاورزی مهم‌ترین برنامه توسعه‌ای استان است، اظهار کرد: قرارگاه اقتصاد کشاورزی به‌زودی در استان تشکیل می‌شود که در آن با دبیری سازمان جهاد کشاورزی ظرفیت‌ها و راه‌های توسعهٔ کشاورزی استان با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی می‌شوند.

شفقت با اشاره به نقش مهم تولیدکنندگان و مردم در توسعه کشاورزی، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌بایست آموزش علمی و مواد اولیه توسعه کشاورزی را فراهم کنند تا بخش خصوصی و تولیدکنندگان بتوانند آنها را بارور و به ارتقای تولید منتج کنند.

وی به نگاه مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر نقش حضور مردم در رشد تولید کشور اشاره کرد و ادامه داد: کارها بدون مشارکت و حضور مردم امکان‌پذیر نخواهند بود و این یکی از رویکردهای مهم دولت است.

استاندار لرستان همچنین خواستار تدوین و ابلاغ برنامه سال ۱۴۰۳ توسعه استان دراسرع‌وقت شد و تأکید کرد: سهم توسعه اقتصاد کشاورزی در این برنامه باید به‌صورت ویژه باشد.

شفقت، عنوان کرد: لرستان به‌خاطر امکانات و منابع خدادادی موجود محروم نیست، اما باید این منابع مدیریت شده و از آنها به‌خوبی بهره‌برداری شود.

وی اتحاد، همدلی و یکپارچگی را رمز موفقت در کارها و پیشرفت استان برشمرد و تصریح کرد: برای پیشرفت استان و ایجاد اشتغال و رونق تولید باید با برقراری هیئت‌های اندیشه‌ورزی و استفاده از دانشجویان و اساتید خوش‌فکر استان در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و عملکرد.

استاندار لرستان، تأکید کرد: نگاه مدیران استان باید بلندمدت و در برنامه‌های خود افق‌های چندساله را برای استان ترسیم کنند.

شفقت، به رویداد بزرگ انتخابات هشتم تیرماه اشاره کرد و گفت: یقین دارم که ملت ما بازهم با حضور پرشکوه در انتخابات یک حماسهٔ دیگر را خلق خواهند کرد.

ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر حماسه خلق می‌کنند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر حماسه خلق می‌کنند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر حماسه خلق می‌کنند – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.