تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی کابل‌های مخابراتی شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر

تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی کابل‌های مخابراتی شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری انین  استان سمنان، مجید نصیری با اشاره به اهمیت نوسازی تجهیزات و بهینه‌سازی شبکه مخابراتی، آنرا از اقدامات مهم در مخابرات شهرستان دامغان عنوان کرد.

رییس مخابرات شهرستان دامغان تقویت زیرساخت‌های مخابراتی را عاملی برای ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به مشتریان دانست و افزود: در همین راستا عملیات بهسازی و نوسازی کابل مرکزی کافو ۱۲ بلوار راه‌آهن دامغان با عملیات حفاری توسط بیل مکانیکی و نصب و جایگذاری ماژول انجام شد.

نصیری اظهار داشت: این عملیات با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، طرح زمینی کردن کابل هوایی مخابرات در گردنه بشم فولادمحله و سایت‌های گرمکش ۱ و گرمکش ۲ از توابع شهرستان مهدیشهر نیز اجرایی شد.

کارشناسان مخابرات مهدیشهر طی این عملیات، بیش از ۳۱۰۰ متر کابل هوایی را با هدف افزایش کیفیت ارتباطات مخابراتی، جلوگیری از فرسایش و آسیب‌دیدگی کابل و همچنین سرقت تجهیزات، با هزینه اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به وضعیت زمینی تبدیل کردند.

گفتنی‌ست تلاش مجموعه مخابرات استان برای افزایش سطح کیفی خدمات و سرویس‌های ارائه شده تا رسیدن به ارتباطات پایدار مخابراتی و مهم‌تر از همه جلب رضایت حداکثری مشتریان بصورت مستمر ادامه دارد.

تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی کابل‌های مخابراتی شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی کابل‌های مخابراتی شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی کابل‌های مخابراتی شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر"، کلیک کنید.