هلدینگ خبرفوری، برنده جایزه ملی مدیریت کسب و کار ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

هلدینگ خبرفوری، برنده جایزه ملی مدیریت کسب و کار ۱۴۰۳ - خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری انین، کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار روز گذشته ۲۲ مرداد، در سالن اجلاس سران در تهران با حضور اندیشمندان و فعالان اقتصادی برتر کشور کار خود را آغاز کرد.

این کنفرانس با محوریت بررسی چالش‌های پیش روی کسب و کارها و تحولات این بخش و همچنین حوزه دیجیتال برگزار در حال برگزاری است.

همچنین در حاشیه این کنفرانس یکسری میزگردهای تخصصی و همچنین ارائه مقالات با محوریت همین موضوع برگزار می‌شود. در کنار این‌ها یکی دیگر از بخش‌های این همایش اهدای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال ۱۴۰۳ بود که به برترین‌های این حوزه اهدا شد. در این بین هلدینگ تبلیغاتی رسانه‌ای خبر فوری نیز توانست با احراز شاخص‌های لازم موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار در سال ۱۴۰۳ شود.

دکتر مصطفی انتظاری هروی، مدیر مسئول خبرفوری، در حاشیه برگزاری این کنفرانس درباره موفقیت خبر فوری در این کنفرانس اظهار کرد: یکی از مشکلات و چالش‌های فضای کسب و کار در کشور ما این است که ارتباط مؤثری با بخش بزرگی از رسانه‌ها ندارد. از دیگر سو رسانه‌ها نیز به دلیل سبقه سیاسی خود، کمتر به موضوع بهبود فضای کسب و کار ورود کرده‌اند و همین موضوع موجب شده یک شکاف میان فضای رسانه‌ای و کسب و کار ایجاد شود.

وی ادامه داد: البته رسانه‌های نوظهور به ویژه آن‌هایی که در حوزه‌های اقتصادی تمرکز داشتند، تلاش کردند این مفهوم را تغییر دهند و با حمایت از کسب و کارها و دفاع از حقوق آن‌ها تلاش کردن این فضا بهبود یابد و تغییر کند.

مدیر مسئول خبر فوری خاطرنشان کرد: البته به نظر می‌رسد رسانه‌ها هنوز در ابتدای این راه قرار دارند و هنوز نیاز است که رسانه موضوع کسب و کارها را حمایت ویژه‌تری کند. در این راستا خبر فوری تلاش می‌کند صدای کسب و کارها باشد و شاید همین موضوع موجب شد این رسانه بتواند موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار امسال شود.

انتظاری هروی با بیان اینکه البته رسانه‌ها به عنوان یک کسب و کار، خود دچار چالش‌های فراوانی هستند، گفت: از همین رو لازم است خصوصاً با روی کار آمدن دولت جدید موضوعاتی نظیر به رسمیت شناخته شدن فعالیت‌هایشان در فضای مجازی را پیگیری کنند تا تغییراتی در روندهای سیاست‌گذاری ایجاد شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری انین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

هلدینگ خبرفوری، برنده جایزه ملی مدیریت کسب و کار ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلدینگ خبرفوری، برنده جایزه ملی مدیریت کسب و کار ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلدینگ خبرفوری، برنده جایزه ملی مدیریت کسب و کار ۱۴۰۳ – خبرگزاری انین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.