استقرار آزمایشگاه در مرزهای کرمانشاه مطالبه‌ گمرکات از دستگاه‌های متولی است

استقرار آزمایشگاه در مرزهای کرمانشاه مطالبه‌ گمرکات از دستگاه‌های متولی است

به گزارش خبرنگار انین کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده در جلسه‌ای که با حضور سرپرست معاونت کیفیت سازمان ملی استاندارد و مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه و معاونان وی، مدیرعامل شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران و مدیران گمرکات پرویزخان و خسروی برگزار شد، اظهار کرد: لزوم استقرار آزمایشگاه در مرزهای استان برای نمونه‌گیری کالاهای صادراتی به ویژه مشتقات نفتی صادراتی لازم است.

وی با تاکید بر عدم ایستایی کالاهای صادراتی در مرز و لزوم تسریع در صادرات آن، وجود آزمایشگاه‌های مورد تائید سازمان استاندارد در مرزهای استان را حائز اهمیت خواند و افزود: استقرار آزمایشگاه استاندارد به تسریع صادرات از مرزهای استان کمک می‌کند.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه زمان بر بودن پاسخ‌دهی در خصوص تعیین ماهیت نمونه‌های ارسالی را از مشکلات موجود در توسعه تجارت استان دانست و تصریح کرد: این کمبود منجر به توقف و ایستایی کالاهای تجاری در مرزهای استان خواهد شد.

عباس‌زاده اضافه کرد: استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های مورد تائید سازمان استاندارد در مرزهای استان راهکاری برای سرعت‌دهی ارسال کالاهای صادراتی است.

گفتنی است، در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی بین حاضران، در خصوص چگونگی استقرار آزمایشگاه در مرزهای استان و همچنین شیوه نمونه‌برداری کالاهای صادراتی و تعیین ماهیت مشتقات نفتی و کامپاند مواردی مصوب شد.

46

استقرار آزمایشگاه در مرزهای کرمانشاه مطالبه‌ گمرکات از دستگاه‌های متولی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار آزمایشگاه در مرزهای کرمانشاه مطالبه‌ گمرکات از دستگاه‌های متولی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار آزمایشگاه در مرزهای کرمانشاه مطالبه‌ گمرکات از دستگاه‌های متولی است"، کلیک کنید.