موج جدید بارش‌های پاییزی در راه ایران

موج جدید بارش‌های پاییزی در راه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفتگو با انین با اشاره به اینکه از روز جمعه (۳۰ شهریور) موج جدید بارش‌ها وارد کشور می‌شود، گفت: امروز (چهارشنبه، ۲۸ شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز و فردا (پنجشنبه، ۲۹ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در ادامه تاکید کرد: روز جمعه در شمال غرب و گیلان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهدو روز شنبه (۳۱ شهریور) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی؛ امروز و فردا در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، روز‌های جمعه و شنبه در غرب و برخی مناطق شمال غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مقام مسئول سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز جمعه (۳۰ شهریور) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور همچنین در ارتفاعات البرز غربی و غرب گیلان ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۲۹ و فردا (۲۹ شهریور) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

موج جدید بارش‌های پاییزی در راه ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موج جدید بارش‌های پاییزی در راه ایران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موج جدید بارش‌های پاییزی در راه ایران"، کلیک کنید.