هشدار مقامات نظامی اشغالگر نسبت به تشدید تنش در جبهه شمالی

هشدار مقامات نظامی اشغالگر نسبت به تشدید تنش در جبهه شمالی

یک منبع نظامی صهیونیست اعلام کرد اقدامات رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، خطر وقوع یک جنگ فراگیر در کل منطقه را افزایش می‌دهد.

به گزارش انین، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مقام نظامی نوشت: رهبران نظامی روز گذشته نسبت به انجام اقدامات متهورانه در جبهه شمالی هشدار دادند. اقدامات اسرائیل در شمال، خطر وقوع یک جنگ فراگیر در کل منطقه را افزایش می‌دهد.

این روزنامه به نقل از منبع نظامی مذکور گزارش داد: اقدامات اسرائیل در مرزهای شمالی تضمینی برای بازگشت ساکنان شمال به خانه‌هایشان نیست.

یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مقام نظامی نوشت: مشخص نیست که عملیات انفجارها در لبنان به تقویت امنیت اسرائیل کمک خواهد کرد یا خیر.

این منبع همچنین اشاره کرد فرماندهان نظامی هشدار داده‌اند گام‌های متهورانه جبهه شمال را متشنج می‌کند.

بعد از ظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم به نام پیجر در لبنان ۱۱ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند. حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعا خواهد داد.

این حادثه از زمان شروع تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، نخستین در نوع خود به حساب می‌آید.

اخیرا رسانه‌های عبری گزارش دادند نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم به گسترش عملیات در مرزها با لبنان گرفته است.

مرزهای لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین از زمان جنگ غزه شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله بر لزوم توقف جنگ غزه برای پایان دادن به عملیات‌هایش علیه این رژیم تأکید دارد.

پایان خبر انین

هشدار مقامات نظامی اشغالگر نسبت به تشدید تنش در جبهه شمالی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار مقامات نظامی اشغالگر نسبت به تشدید تنش در جبهه شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار مقامات نظامی اشغالگر نسبت به تشدید تنش در جبهه شمالی"، کلیک کنید.