عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود

عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت‌آفرین جبهه مقاومت بود

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به عملیات پیروزمندانه و غرورانگیز وعده صادق این عملیات را سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی کودک کش عنوان کرد

به گزارش انین به نقل از روابط عمومی بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدسامیر سرتیپ دکتر نبی سهرابی که در جلسه معارفه معاون جدید روابط عمومی تبلیغات وامور بین الملل این بنیاد سخن می گفت افزود: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با توجه به اساسنامه مصوب مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مأموریت نشر و انتقال گفتمان متعالی و ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جوانان و نسل کنونی و آینده را دارد و در این راستا تلاش های خوب و مفیدی هم صورت گرفته است.

وی با توجه به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی و تبلیغات به عنوان پیشانی یک مجموعه و به ویژه بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس و اهمیت کار فرهنگی و تبلیغی بنیاد ابراز کرد: انتقال اشاعه و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت و عظمت و بزرگی حماسه های ماندگار رزمندگان اسلام در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیازمند تلاش و جهاد شبانه روزی صدبرابری و هم افزایی با دیگر مجموعه های لشکری و کشوری و بهره مندی از ابزارهای مختلف تبلیغی رسانه ای به ویژه در جریان عظیم و اثرگذار راهیان نور و یادمان ها و موزه های دفاع مقدس است.

 
 امیر سرتیپ سهرابی در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات سرهنگ جوشقانی معاون سابق روابط عمومی و تبلیغات بنیاد و همکارانش و با اهدای حکم سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح  به “سرهنگ پاسدار محمدیوسفیان” معاون جدید روابط عمومیتبلیغات و امور بین الملل و آرزوی موفقیت برای وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلسات منظم و مستمر با مجموعه روابط عمومی های نیروهای مسلح ارائه ایده و مشاوره های فرهنگیرسانه ای و تبلیغی به تمامی رده های بنیاد تبلیغات صحیح و اقدام جریان ساز مبارزه به هنگام با تحریفات دفاع مقدس در رسانه ها و فضای مجازی نقش و جایگاه ممتاز روابط عمومی و تبلیغات را در سطح بنیاد و کشور تقویت و توسعه بدهید.

تکمیل می شود

عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات «وعده صادق 2» سرآغازی بر پیروزهای مقتدرانه و عزت آفرین جبهه مقاومت بود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه