حمایت سیاسی از مردم غزه و لبنان ضروری است

حمایت سیاسی از مردم غزه و لبنان ضروری است

رئیس جمعیت هلال احمر در همایش راهکارهای حمایت از محور مقاومت و مردم فلسطین و غزه بر ضرورت حمایت امدادی زیستی و سلامت از مردم بی پناه و جنگ زده لبنان و غزه تاکید کرد.

به گزارش انین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در همایش راهکارهای حمایت از محور مقاومت و مردم فلسطین و غزه ۶ راهکار را در زمینه حمایت از مردم جنگ زده مطرح و تشریح کرد.

کولیوند در این همایش با بیان اینکه حمایت سیاسی و دیپلماتیک از مردم غزه و لبنان در شرایط فعلی ضرورت دارد افزود: در شرایطی که رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن هیچ خط قرمزی بی رحمانه به مردم و غیر نظامیان حمله می کند اقدامات امنیتی نیز باید از سوی کشورهای منطقه در خصوص حملات رژیم صهیونیستی و با هدف بازدارندگی این رژیم صورت گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با تاکید بر نقش انکارناپذیر رسانه ها در نشان دادن وضعیت و شرایط سخت زندگی مردم جنگ زده بر حمایت رسانه ای و فرهنگی و افزایش آگاهی عمومی در خصوص جنایات جنگی رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد.

کولیوند با اشاره به ضرورت حمایت مردم برای تقویت محور مقاومت و تقویت وحدت امت اسلامی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر طبق وظیفه انسانی و دینی و در چارچوب وظایف و اهداف عالی نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به منظور حمایت از زندگی و سلامت افراد نیازمند با جمع آوری کمک های داوطلبانه مردم و ارسال محموله های امدادی و زیستی به مناطق جنگ زده از مردم بی پناه و جنگ زده غزه و لبنان حمایت می کند.

پایان خبر انین

حمایت سیاسی از مردم غزه و لبنان ضروری است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت سیاسی از مردم غزه و لبنان ضروری است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت سیاسی از مردم غزه و لبنان ضروری است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه