احداث پردیس شهرداری تهران در حوالی پارک شهر/ تجمیع سازمان ها و اداره کل های شهرداری

احداث پردیس شهرداری تهران در حوالی پارک شهر/ تجمیع سازمان‌ها و اداره کل‌های شهرداری

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران از ایجاد پردیس شهرداری تهران در حوالی پارک شهر خبر داد.

حسن رجبیان شایگان در گفت وگو با انین با اشاره به برگزاری جشن اداره کل پشتبانی برای ۱۰۰۸ نفر که در قالب نیروهای خدماتی و کارگری شهرداری تهران فعال هستند گفت: معمولا شهرداری را با حوزه حمل ونقل و خدمات شهری می شناسند؛ اما در پشت صحنه نیروهای پشتبان هستند که حامی نیروهای شهرداری تهران بوده و برای اولین بار برنامه ای برای خانواده کارگری شهرداری تهران برگزار شده است.

وی در ادامه مورد ایجاد پردیس شهرداری تهران در حوالی پارک شهر و ساختمان مرکزی شهرداری تهران اظهار کرد: مولدسازی ساختمان های شهرداری تهران در دستور کار قرار دارد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار شده است تا پردیس های مختلف در مرکز شهر ایجاد شود تا سازمان ها و اداره کل های شهرداری تهران تجمیع شوند بگونه ای که از سال گذسته ساختمان شماره دو شهرداری تهران با ظرفیت استقرار  ۱۱۰۰ نفر افتتاح شد و تا پایان سال نیز پردیس شماره ۳ مجاور پردیس دو در خیابان خیام افتتاح می شود.

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران افزود: پردیس شماره ۴ نیز که در مجاورت ساختمان معاونت مالی قرار دارد در حال ساخت است که ۳۰ هزار متر زیربنای اداری آن است و تا دوسال آینده نیز این پردیس افتتاح می شود که اداره کل های مرکزی به این پردیس منتقل می شوند.

وی در مورد ارتقاء آسانسورهای شهرداری تهران با بیان اینکه برای اولین بار ایمنی ۶۱ ساختمان مرکزی و اداری شهرداری تهران مورد توجه جدی قرار گرفته است افزود: قبل از حادثه سقوط یکی از همکاران در آسانسور منطقه ۱۸ توجه به ایمنی آسانسورها مورد توجه بود اما لعد از آن حادثه ایمن سازی سرعت گرفت.

پایان خبر انین

احداث پردیس شهرداری تهران در حوالی پارک شهر/ تجمیع سازمان ها و اداره کل های شهرداری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احداث پردیس شهرداری تهران در حوالی پارک شهر/ تجمیع سازمان ها و اداره کل های شهرداری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احداث پردیس شهرداری تهران در حوالی پارک شهر/ تجمیع سازمان ها و اداره کل های شهرداری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه