ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی

ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی

رییس سازمان غذا و دارو گفت: ایران با عضویت در پیکس و دریافت تأییدیه های سازمان بهداشت جهانی ظرفیت های گسترده ای در تولید و بازرسی دارویی ایجاد کرده و قادر به تأمین نیازهای داخلی و بین المللی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی است.

به گزارش انین دکتر حیدر محمدی با اشاره به جلسه اخیر خود با معاون وزیر ارمنستان اظهار داشت: با توجه به فوریت تأمین برخی داروها و تجهیزات پزشکی که نمی توانند مراحل پیچیده ثبت و رگولاتوری را طی کنند پیشنهاد ایجاد یک کانال ویژه بین دو کشور ارائه شده است. این کانال می تواند نیازهای اضطراری بیماران را به سرعت و بدون تأخیر تأمین کند.

وی همچنین بر اهمیت همکاری های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با ارمنستان تأکید کرد و افزود: این همکاری ها می تواند نقش مهمی در مسیر پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا ایفا کند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: ایران با داشتن تأییدیه های بین المللی در زمینه تولید و بازرسی دارویی از جمله عضویت در پیکس و اخذ تأییدیه های سازمان بهداشت جهانی ظرفیت بالایی در تأمین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی دارد. ایجاد این کانال ویژه می تواند به تسریع در تأمین نیازهای فوری پزشکی بین دو کشور کمک کند.

پایان خبر انین

ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت بالای ایران در تامین و نظارت بر دارو و تجهیزات پزشکی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه