جزییات صدور مجوزهای صنعتی در تهران در سال 1402

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از صدور 48 گواهی تولید بدون کارخانه و 107 پروانه و جواز بهره برداری و تاسیس در سال گذشته در تهران خبر داد.

محمود سیجانی در گفت وگو با انین، اظهار کرد: در سال 1402 شاهد رشد 30 درصدی در صدور پروانه های بهره برداری ایجادی و 46 درصدی در صدور پروانه های بهره برداری صنعتی توسعه ای بودیم. همچنین در حوزه صدور مجوز طرح های سرمایه گذاری شده صنعتی نیز پروانه های ایجادی 32 درصد و توسعه ای 100 درصد رشد داشته است.

مدیرکل سازمان صمت تهران همچنین با بیان اینکه در بخش صدور مجوزهای نوسازی و بازسازی و تکمیل صنایع در سال قبل رشد 113 درصدی صورت گرفته است، گفت: بر این اساس از 210 مجوز سال 1401 به 448 مجوز در سال 1402 رسیده ایم. این رشد نیز حاصل اصلاح مواد قانونی و تسهیل در سرمایه گذاری در شعاع 120 کیلومتری استان است که امیدواریم با نوسازی و بازسازی صنایع شاهد افزایش و تنوع محصولات با کیفیت صادراتی باشیم.

سیجانی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف و اولویت های حوزه صنعت استان توجه ویژه به صنایع دانش بنیان است، تاکید کرد: در سال 1402 تعداد 107 پروانه و جواز بهره برداری و تاسیس صادر شده که به نسبت سال های قبل رشد 21 درصدی داشته است.

وی در پایان گفت: صدور گواهی تولید بدون کارخانه یکی از برنامه های ابلاغی وزارت صمت طی سال های اخیر بوده و در سال قبل 48 مجوز صادر شد. این طرح علاوه بر صرفه جویی در تولید باعث استفاده از ظرفیت بیشتر و کامل واحدهای فعال و نیمه فعال می شود.

پایان خبر انین

جزییات صدور مجوزهای صنعتی در تهران در سال 1402

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات صدور مجوزهای صنعتی در تهران در سال 1402" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات صدور مجوزهای صنعتی در تهران در سال 1402"، کلیک کنید.